تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی

تولید آب قابل شرب سالم در مقیاس های وسیع جهت مصارف شهرک های صنعتی و مجتمع های مسکونی بزرگ و کارخانه ها و ادارات دولتی به کار برده می شود. عملکرد و کاربرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

اسمز معکوس فرآیندی است که قادر است بالغ بر ۹۹ درصد جامدات محلول موجود در آب tds مواد آلی محلول و غیر محلولها، ویروسها، باکتری ها ، آلاینده های میکروبی را حذف نماید.

در این سیستم ها جریان آب ورودی به دو جریان آب تصفیه شده و پساب تبدیل می شود. همچنین بهترین روش جهت نمک زدایی از آب های شور استفاده از دستگاههای صنعتی با روش اسمز معکوس می باشد.صنایع امروز برای تصفیه آب مورد استفاده در بخشهای تولیدی خود از اسمز معکوس استفاده فراوانی می برند.

اساس این فرآیند عبور آب از یک غشا با روزنه های بسیار ریز است به همین دلیل آب ورودی به سیستم دارای املاح مختلفی است ولی در خروجی آن تقریبا خالص می باشد. پساب های صنعتی

در تصفیه آب های صنعتی شاهد حذف نمک های محلول در آب توسط فیلترهای ممبراین صنعتی هستیم.

کاربردهای دستگاه تصفیه آب صنعتی

۱٫ تولید آب جهت مصارف کشاورزی و گلخانه ای دستگاههای تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی

۲٫ تامین و تولید آب جهت تولیدات دارویی و آرایشی ، بهداشتی و نوشیدنی و صنایع غذایی

۳٫ جهت تامین آب مصرفی در نیروگاههای برق یا بخار

۴٫ تولید آب قابل آشامیدن از آب های شور دریا

۵٫ جهت بازیافت فاضلاب یا پسابهای صنعتی و خانگی

۶٫ تامین و تولید آب برای تجهیزات کارخانه های پتروشیمی، فولاد، نساجی، کاغذ سازی

۷٫ جهت تصفیه نهایی پساب های صنعتی

۸٫ تولید آب قابل شرب برای دام ها و طیور

پیشنهاد ما ، استفاده از دستگاههای تصفیه آب شرکت تصفیه سازان مهر که بیش از یک دهه در واردات معتبرترین برندهای جهانی و با استانداردهای بین المللی تجربه دارد، این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که با کیفیت ترین محصول را از ما تهیه نموده اند. انواع پساب صنعتی و تصفیه آب

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو روش تصفیه استفاده می کنند. اولترافیلتراسیون و اسمز معکوس
واحدهای اولترافیلتراسیون نیاز به برق، پمپ ها و مخازن را برطرف می کنند و از فیلترهای متعدد برای فرآیند تصفیه استفاده می کنند. آنها توانایی حذف ذرات درشت مانند ماسه و گل در آب و گاز کلر را دارند، اما نمی توانند یون های موجود در آب را حذف کنند و برای مناطقی که رسوب بیشتری در آب دارند مناسب تر هستند.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خانگی برقی، دارای پمپ آب و مخزن آب می باشد. فیلترهای غشایی این دستگاه ها نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارند. این فیلتر قابلیت حذف آلودگی آب تا 0.0001 میکرون را دارد. پس از حذف نمک مضر از آب، فیلترهای اضافی مواد معدنی مفید را به آب باز می گرداند. آنها سختی آب را کاهش می دهند و می توانند آب نمک را شیرین کنند زیرا یون های آب را حذف می کنند. اسمز معکوس بهترین راه برای تصفیه آب است.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more