مناسب ترین دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید

مناسب ترین دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید

مناسب ترین دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید

انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی همیشه مشکل بوده است چرا که برندهای مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارد. هر روز شاهد تبلیغات زیادی در پلتفرم هایی مانند تلویزیون، مجلات، روزنامه ها و شبکه های اجتماعی هستیم که انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب را برای ما سخت می کند. هر برندی تلاش می‌کند تا آب با کیفیت‌تر و خالص‌تری را برای خانه شما دریافت کند، و زمانی که به آن می‌رسد، آن را درست انجام می‌دهد. اما واقعا کدام دستگاه بهترین فیلتر آب خانگی است؟

در این مقاله شما را با برترین برند دستگاه تصفیه آب با بالاترین فروش و بالاترین کیفیت آشنا می کنیم.
قبل از معرفی بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، اجازه دهید ابتدا در مورد پارامترهایی که بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی باید داشته باشند صحبت کنیم.

آب آشامیدنی ما حاوی انواع مختلفی از آلودگی ها و ناخالصی ها است که برای سلامتی مضر است. بنابراین، بهترین برند تصفیه آب، برندی است که به ما امکان اندازه گیری TDS را می دهد. TDS باید محتوای فلزات سنگین، نمک های محلول در آب، آرسنیک، جیوه و سایر ناخالصی های موجود در آب را تعیین کند. چیزهای بسیار خطرناک و کشنده ای هستند زیرا پس از ورود به بدن ما به راحتی از بین نمی روند.

برخی از بهترین مارک های فیلتر آب دارای اندازه گیری TDS METRS یا TDS آب هستند. اگرچه این دستگاه به صورت جداگانه در بازار به فروش می رسد. تصفیه آب خانگی

انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب در بازار وجود دارد که هر کدام دارای یک عنصر فیلتر هستند:

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO، بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به این فیلتر می باشند. این نوع تجهیزات تصفیه آب، آب را از تمامی ناخالصی ها مانند فلزات سنگین، مواد شیمیایی، نمک های محلول در آب و … تصفیه می کنند.

مناسب ترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب فرابنفش UV از فناوری تصفیه آب ماوراء بنفش برای حذف میکروب ها، باکتری ها، ویروس ها و … استفاده می کنند، اما معمولاً توانایی حذف ناخالصی های محلول در آب را ندارند. تصفیه آب یا نرم شدن آب در دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون UF: این دستگاه ها دارای یک غشای تصفیه آب اضافی هستند که قادر است انواع میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرد. این نوع تصفیه آب نمی تواند نمک های محلول و فلزات سنگین را به درستی مدیریت کند.

علاوه بر شرایط فوق، با توجه به اینکه می دانید بهترین دستگاه تصفیه آب باید اسمز معکوس باشد، اما در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری تجهیزات و هزینه های اضافی تجهیزات را در نظر بگیرید. مانند انرژی هزینه و فیلترهای تعویض و غیره و بهترین دستگاه تصفیه آب را بر اساس شرایط و ویژگی های مورد نظر خود خریداری کنید.

اکنون با توجه به توانمندی ها، فروش و هزینه های جانبی آنها، با توجه به نظر کارشناسان این حوزه، میپردازیم:

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO

یکی از بهترین انواع تصفیه آب است. این واحد آب آشامیدنی 100% خالص را از طریق فیلترهای RO + UV تامین می کند. این دستگاه دارای یک کنترلر TDS داخلی است که مواد معدنی موجود در آب را حفظ می کند. دستگاه را می توان بر روی دیوار نصب کرد و یا می توانید آن را در فضاهای دیگر آشپزخانه خود نصب کنید. این دستگاه تمام اتوماتیک است.

خرید دستگاه تصفیه آب RO

یکی دیگر از بهترین برندهای فیلتر آب، آکوا است. این برند پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب در آسیا می باشد. این دستگاه با ارائه طیف وسیعی از تصفیه کننده ها توانسته جایگاهی را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کند. دارای قابلیت حذف کلیه آلودگی های آب و آماده برای نصب دیواری می باشد. این واحد دارای سیستم تمیز کننده داخلی اتوماتیک است که باعث افزایش کارایی و طول عمر ممبران RO می شود.

مناسب ترین دستگاه تصفیه آب
تصفیه آب خانگی RO

یکی از بهترین برندهای تصفیه آب خانگی است. محصول دیگر AQUA PRO است که دارای تکنولوژی صرفه جویی در مصرف آب و تکنولوژی تصفیه فاضلاب RO می باشد. این دستگاه دارای مخزن ذخیره آب می باشد و از مخزن 16 لیتری آب خالص می توان برای ریختن قابلمه، شستشو، نوشیدن، استحمام و موارد دیگر استفاده کرد. این برند به عنوان بهترین برند تصفیه آب دارای گواهینامه های NSF و WQA می باشد که یکی از مهمترین گواهینامه های تصفیه آب می باشد.

تصفیه آب خانگی RO+UV

این دستگاه تصفیه آب از نوع اسمز معکوس با تکنولوژی ترکیبی RO + UV می باشد. این شرکت ادعا می کند که بهترین برند دستگاه های تصفیه آب را دارد زیرا می توانید کیفیت آب خود را احساس کنید و نوع تصفیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. قابلیت ذخیره 7 لیتر آب را دارد. البته خدمات پس از فروش این شرکت همچنان از رضایت مشتریان پایینی برخوردار است.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی RO

این دستگاه تصفیه آب به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب در دنیا شناخته می شود. این تجهیزات از فناوری RO + MF برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می کند. ظرفیت ذخیره آب کم است، فقط 4 لیتر آب ذخیره می شود و آب به طور مستقیم با برق تصفیه می شود. می تواند ولتاژ را تنظیم کند و یکی از تصفیه کننده های خوب به حساب می آید.
استفاده از فناوری های ترکیبی و چند منظوره توانسته است جایگزین فرآیند قبلی تصفیه آب در اکثر تجهیزات تصفیه آب شود، بنابراین هنگام انتخاب بهترین تجهیزات تصفیه آب باید مواردی با عملکرد جامع انتخاب کنید. دستگاه تصفیه آب آکوآ اسپرینگ مدل RO SF5660 به همراه فیلتر تصفیه آب

 

امتیاز دهید post

One Comments

  1. وحید فروردین 10, 1402

    سلام جهت سفارش خرید لطفا مرا راهنمایی کنید 09125883624.وفایی

پیغام بگذارید

Related Posts