چربی گیری از آب

چربی گیری از آب

چربی گیری از آب

DAF فرآیند حذف مواد جامد معلق، روغن و سایر آلاینده ها از طریق استفاده از فلوتاسیون حباب هوا است.

هوا در آب حل می شود، آزاد شده و محلول در تماس با آلاینده ها مخلوط میشود. حباب های هوا تشکیل می شوند، به مواد جامد متصل می شوند، شناوریت خود را افزایش می دهند و جامدات را به سطح آب فرو می برند.DAF یک درصد از پساب بازیافت شده و فوق العاده اشباع شده با هواست،که مخلوط با فاضلاب به اتاق جداسازی تزریق میشود. تاثیر نوشیدن آب سالم در کاهش وزن

هوا حل شده میلیون ها حباب میکروسکوپی تولید می کند. این حباب ها به جامد ها متصل شده و آنها را به سطح میرساند و از مخزن خارج می شود. سیستمهای شناور هوا آمریکایی برای حذف چربی ها، روغن و گریس (FOG)، مواد جامد معلق، زباله های تولید / پردازش غذا / حیوانی، زباله های صنعتی، روغن های هیدروکربن / امولسیون ها و بسیاری از آلاینده های دیگر طراحی شده اند. با استفاده از سیستم های فلوتاسیون منحل شده می توان با افزایش ۹۷٪ بیشترین میزان تشخیص را بدست آورد. پیش درمان شیمیایی اغلب می تواند به بهبود عملکرد حذف آلودگی کمک کند. آلودگی هوا

طراحی متعارف DAF اشباع با استفاده از پمپ بازیافتی همراه با مخزن اشباع و کمپرسور هوا برای حل شدن هوا در آب است. این نوع سیستم، در حالی که موثر است، گران است، نیروی کار میخواهد و می تواند نقطه ی تعادل خود را ناپایدار کند، به دلیل نادرست بودن، از دست دادن یا خزش مقادیر EQ در مخزن اشباع، باعث ایجاد حفره می شود. این طرح بازیابی آهسته است و می تواند به فرایند شناور در DAF آسیب برساند . بازده انتقال هوا تقریبا ۹٪ و ۸۰٪ است. این سبک عملیات می تواند استفاده شیمیایی، هزینه های کار، خرابی، بارگیری پساب، برنامه های تولید و دیگر اثرات نامطلوب دومینو را به دلیل از دست دادن EQ افزایش دهد. فواید و مضرات آب سرد بر سلامتی

طراحی DAF شامل تکنولوژی پیشرفته امروزی است. این طراحی ساده فرآیند DAF، نیاز به زمان کمتری برای راه اندازی، هزینه کم ، ابزار دقیق، کار و تعمیر و نگهداری دارد. اشباع تقریبا فوری پس از راه اندازی سیستم بدون مقیاس بندی و روش های راه اندازی مجدد است. هنگامی که سیستم تنظیم می شود، سیستم می تواند خاموش شود و دوباره راه اندازی می شود بدون نیاز به هیچ گونه اصلاح یا مقیاس سازی.

با توجه به فشار بالای اشباع با افزودن ۱۲٪ . ۹۳٪، راندمان انتقال هوا نیز بیشتر می شود.

اندازه گیری DAF به معیارهای زیادی برای اندازه گیری می پردازد:

نرخ جریان آب

دمای آب

خصوصیات زباله

پیش درمان شیمیایی

بارگذاری جامدات

بارگیری هیدرولیک

نسبت هوا به مواد جامد

DAF ها بر اساس نرخ حداکثر جریان مورد انتظار طراحی شده اند. جریان می تواند بین ۱ تا ۵ گالن در دقیقه در هر فوت مربع از سطح باشد. آزمایش پایه نمونه های تصفیه پساب قبل از DAF، معمولا زمان شروع ترجیحی است. پیشگیری شیمیایی کمک خواهد کرد و فرایند جداسازی DAF را بهبود می بخشد.

پیشگیری از مواد شیمیایی اغلب کارایی حذف DAF جامد را بهبود می بخشد. استفاده از ماده شیمیایی با DAF بر اساس کارایی سیستم، کاربرد آن و هزینه است. مواد شیمیایی که معمولا مورد استفاده قرار می گیرند شامل نمک های فلزی آهن مانند FeCI2 یا FeSO4 یا آلومینیوم، مانند AISO4 می باشند. پلیمرهای ارگانیک و غیر معدنی (کاتیونی یا آنیونی) اغلب برای افزایش فرایند DAF استفاده می شوند.

پیوستن بیشتر حباب ها به ذرات جامد می تواند از طریق انرژی های سطحی انجام شود در حالی که دیگران توسط جامدات و یا فلک های اکسید هیدروژن به دام افتاده در ستون آب پخش می شوند. جامدات کلوئیدی معمولا به اندازه کافی برای ایجاد اتصال کربن هوا بسیار کوچک هستند. آنها ابتدا باید توسط یک ماده شیمیایی مانند ترکیبات آلومینیوم یا آهن ذکر شده در بالا تجدید شوند و سپس توسط اکسید فلوت هیدروژن تولید شده توسط این ترکیبات جذب شوند.

در جایی که شناور برای خوراک حیوانات مورد استفاده برای مصرف انسان استفاده می شود، می توان از ترکیبات آلی مانند کیتوزان، کاراژیان و اسید لیگن سولفونیک یا مشتقات آنها استفاده کرد. فقط از ترکیبات مورد تایید اداره دامپزشکی اداره غذا و دارو (FDA) استفاده کنید.

چربی گیری از آب

شناور آبگیری DAF معمولا حاوی ۲ تا ۱۰ درصد جامدات است. قبل از دفع مواد جامد ممکن است نیاز به تخلیه داشته باشند تا حجم لجن را با کاهش میزان آب کاهش دهند. آبگیری غوطه ور معمولا با استفاده از یکی از تکنولوژی های زیر انجام می شود:

مطبوعات فیلتر

مطبوعات فیلتر کمربند

سانتریفیوژ

تخت خشک کردن

فیلتر شستشوی خلاء

یکی از دغدغه های همیشگی بشر، تامین آب سالم و باکیفیت است. امروزه آلودگی آب یک معضل بزرگ است. عواملی مانند افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش آلودگی های صنعتی، بیولوژیکی و شیمیایی و همچنین خطوط لوله قدیمی یا فرسوده آب زیرزمینی در آلودگی آب آشامیدنی نقش دارند.

بدن ما به آب تمیز، خالص و بدون آلودگی نیاز دارد، اما نوشیدن آب آلوده می تواند باعث انتقال مواد شیمیایی و آلودگی به بدن و ایجاد بیماری های مختلف شود. با توجه به این توضیحات، مناسب ترین راه حل برای تامین آب تمیز و بدون آلودگی چیست؟

خرید فیلتر آب یک راه حل عالی و مقرون به صرفه برای از بین بردن تمامی آلودگی ها و آلودگی های شیمیایی از آب و همچنین از بین بردن بوها و طعم های نامطبوع است.

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا کلیر مدل SUPERB FILTER 7M مجموعه ۷

امتیاز دهید post

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more