کلر موجود در آب

کلر موجود در آب

کلر موجود در آب

اضافه کردن کلر به آب آشامیدنی از سال ۱۹۰۴ در ایالات متحده از استانداردهای تصفیه آب شده است. فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

بنابراین، برای بیش از ۱۰۰ سال ما متکی به کلر برای تمیز کردن آب و از بین بردن هر گونه آلودگی ها و پاتوژن های آب هستیم.

کلر دراز بین بردن بسیاری از میکروارگانیسم ها در آب موثر است ولی صدمات جبران ناپذیری را به بدن ما وارد میکند. ترکیبات آلی مضر محلول در آب

بدون کلر (یا سایر روشهای ضد عفونی کننده آب)، میلیون ها نفر از عفونت های ویرانگر مانند بیماری های وبا، سالمونلا و دیگران جان می بازند.

بدی کلر در آب آشامیدنی

کلر کاملا روش مطمئنی نیست زیرا تا زمانی که آب آشامیدنی ما از شیر خانگی بیرون بیاید، تضمینی برای از بین بردن کلیه میکروارگانیسم های ناسالم نیست. فرآیند ضدعفونی کردن آب

باکتری های خطرناک (مانند e-coli و coliform) در موارد خاص در آب شیرین کلرزده یافت می شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، این موضوع عمدتا به دلیل مشکلات مربوط به سیستم تصفیه و یا انتقال آب به خانه های ما است.

بنابراین، تکیه بر ضد عفونی کردن با کلر نادرستی است

حتی در حداقل مواجهه با این نوع باکتری ها می تواند علائم مشابه آنفولانزا، مانند سردرد، اسهال، گرفتگی، تهوع یا استفراغ ایجاد کند.

بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم یک دستگاه تصفیه در نقطه استفاده (شیر آب خانه خود) برای اطمینان از فیلتراسیون مناسب از میکرو ارگانیسم های ناسالم، و همچنین بسیاری از بسیاری از آلاینده های دیگر، که می تواند در آب آشامیدنی شما وجود داشته باشد ، استفاده کنید.

 

عوارض پنهان کلر

این عوارض با تأثیرات دراز مدت کلر و مواد ضدعفونی کننده آن (DBP) مرتبط است. آب ناسالم و بیماری سرطان

آنچه که مطالعات نشان داده است این است که کلر خود مشکل اصلی نیست؛ درعوض زمانی که کلر با هر نوع ماده آلی در آب مخلوط میشود،است.

دانشمندان در دهه ۱۹۷۰ کشف کردند که وقتی کلر به آب اضافه می شود، Trihalomethanes (THMs) تشکیل می شود که یکی از آنها کلروفرم است. THM ها تولید رادیکال های آزاد در بدن را افزایش می دهند و باعث بروز سرطان می شوند.

کلر و THMS با انواع مختلف سرطان، آسیب کلیه و کبد، اختلال عملکرد سیستم ایمنی، اختلالات سیستم عصبی، سخت شدن سرخرگ ها و نقایص تولد مرتبط است.

اثر منفی DBP ها و کلر

سرطان و بیماری های قلبی.

به گفته شورای کیفیت محیط زیست ایالات متحده، “خطر ابتلا به سرطان در بین افرادی که از آب کلر دار استفاده می کنند، به میزان ۹۳ درصد بیشتر از کسانی است که در آب مصرفی خود کلر ندارند.”

بر اساس گزارش BreastCancerFund.org، “یکی از عوامل مشترک در زنان مبتلا به سرطان سینه این است که آنها ۵۰ تا ۶۰ درصد بیشتر مواد جانبی کلر (THM) در بافت چربی خود را نسبت به زنان بدون سرطان سینه دارند. . ”

“مصرف نوشیدن آب های کلردار در درازمدت به نظر می رسد خطر ابتلا به سرطان مثانه را تا ۸۰ درصد افزایش دهد”، همانطور که در یک مطالعه منتشر شده در مجله موسسه ملی سرطان گزارش شده است. حدود ۴۵،۰۰۰ آمریکایی هر ساله با سرطان مثانه تشخیص داده می شوند .

“نوشیدن آب کلردار به طور رسمی با افزایش بروز سرطان روده بزرگ مرتبط است. یک اپیدمیولوژیست در دانشگاه های وابسته به اوج ریج یک مطالعه از قربانیان سرطان کولون و بیماران غیر سرطانی را انجام داد و نتیجه گرفت که نوشیدن آب کلردار به مدت ۱۵ سال یا بیشتر به میزان بالایی به سرطان روده بزرگ منجر شده است.

اما نوشیدن آب کلرینگ تنها نیمی از مشکل است. با توجه به گفته مجله بهداشت عمومی و بسیاری دیگر از دانشمندان و پزشکان، حمام کردن و دوش گرفتن در آب دارای کلر، درست همانند نوشیدن آن است.

راه حل برای ضد عفونی شدن آب

دلیل اصلی اضافه کردن کلر به آب برای ضدعفونی شدن آن به طور گسترده پذیرفته شد نه به این دلیل که این امن ترین یا موثر ترین راه برای ضد عفونی کردن آب است بلکه به این دلیل که ارزان ترین روش است.

آیا راه بهتری وجود دارد؟ تعداد انگشت شماری از شهرها مانند لاس وگاس، نوادا و سانتا کلارا، کالیفرنیا، شروع به تصفیه آب خود از طریق فرآیند ozonation کرده اند. این روش گرانتر است، اما عوارض جانبی بسیار کمتری دارد.

اما برای کسانی که از این شهرها زندگی نمی کنند، چند گزینه وجود دارد.

روش قوی تر و مقرون به صرفه برای به دست آوردن آب بدون کلر، سرمایه گذاری در خرید یک دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس در خانه خود و خرید فیلتر تصفیه کننده آب حمام و دوش است.

فکر نهایی

آیا می دانید چه اتفاقی می افتد وقتی مقدار کمی کلر را در یک کاسه ماهی قرار می دهید؟

همه ماهی ها می میرند به همین دلیل است که مخازن ماهی با د کلریناتور بفروش می رسند.

“خطر ابتلا به سرطان برای افرادی که آب کلر را مصرف می کنند ۹۳ درصد بالاتر از کسانی است که آب تصفیه شده مصرف میکنند”

عوارض کلر

۱٫ حملات قلبی

۲٫ خستگی، سرگیجه یا سردرد

۳٫ تورم چشم، سینوس و تحریک گلو

۴٫ خطر ابتلا به سقط جنین (زنان)

۵٫ آسم در کودکی

۶٫ آسیب رساندن مو

۷٫ بروز شوره سر

۸٫ بثورات پوستی

۹٫ اگزمای شدید و تورم پوست

۱۰٫ مشکلات گوارشی و آرتریت

۱۱٫ مشکلات کبدی

۱۲٫ بروز سرطان

۱۳٫ خشک کردن مو و پوست سر شما

۱۴٫ سقط خود به خود، تولد نوزادان و تشکیلات مادرزادی

۱۵٫ مشکلات کلیوی

۱۶٫ احتمال داشتن یک کودک با اسپینا بیفیدا

۱۷٫ یک سیستم ایمنی ضعیف، که به طور قابل توجهی توانایی بدن شما برای مبارزه با بیماری را تحت تاثیر قرار می دهد

فواید استفاده از آب سالم و بدون کلر

پیشگیری ار بروز سرطان

کاهش خطرات و حملات قلبی و عروقی

جلوگیری از بروز سنگ کلیه و صفرا

افزایش روند رشد کودکان

کاهش بیماری های گوارشی

کاهش بوی بد دهان و کاهش پوسیدگی دندانها

افزایش هیدراتاسیون ( عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)

پیشنهاد ما ، استفاده از دستگاههای تصفیه آب شرکت تصفیه سازان مهر که بیش از یک دهه در واردات معتبرترین برندهای جهانی و با استانداردهای بین المللی تجربه دارد، این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که با کیفیت ترین محصول را از ما تهیه نموده اند.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

اگر تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب دارید، شاید بهترین انتخاب شما باشد که به چند نکته توجه کنید.
• ابتدا مطمئن شوید که از یک مرکز خرید معتبر خرید می کنید.
• مواد تجهيزات ضد عفوني بر پايه گياهي يا مواد غذايي هستند. از آنجایی که آب مستقیماً با این قطعات تماس پیدا می کند، در صورت عدم کیفیت قطعات، بو و طعم بد ایجاد می شود.
• علامت استاندارد بین المللی نشان کیفیت اجزای اصلی محصول است.

از یک فیلتر آب ارزان انتظار کیفیت خارق العاده نداشته باشید. هزینه ای که برای تجهیزات با کیفیت می پردازید مناسب ترین و کمترین قیمتی است که برای آب سالم و رفاه بیشتر با در نظر گرفتن هزینه های نگهداری و طول عمر آن می پردازید.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more