جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

یکی از معتبرترین نام‌ها در زمینه تولید دستگاه‌ های تصفیه آب خانگی در ایران، برند آکوا اسپرینگ است. این دستگاه ‌ها با استفاده از روش اسمز معکوس آب را تصفیه می‌کنند و در مدل ‌های مختلفی ارائه می ‌شوند، از جمله: UF-SF4000، RO-S151، AQ-SF2500، UF-SF3800، NF-SF3400، UF-SF4800، SF 4707، SF 3600، NF 3700، NF-SF4200، RO-SF3250، SF-4050 و SF 4500. در این مقاله با آموزش نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ همراه شما کاربران عزیز و محترم هستیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ: کیفیت برتر آب تصفیه شده

مصرف آب سالم برای همه ضروری است، اما آب شهری اغلب کیفیت لازم را برای نوشیدن ندارد، بنابراین، استفاده از دستگاه‌ های تصفیه آب خانگی بسیار اهمیت دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ مدل با 10 مرحله فیلتراسیون، از جمله فیلتر یووی برای از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها، از روش اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون استفاده می‌کند تا آب را به خوبی تصفیه کند. این دستگاه دارای فیلترهای با کیفیت و هوزینگ های ضد باکتریال است و توسط سازمان‌های بین‌المللی مانند NSF، ISO، FDA، WATER QUALITY و CE تایید شده است. دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مواد معلق، آلاینده‌ها، فلزات سنگین، میکروارگانیسم‌ های بیماری ‌زا، کلر آزاد، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف می‌کند.

آموزش نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

روش عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ از ترکیب دو روش اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می‌کند. اسمز معکوس به عنوان بهترین روش تصفیه شناخته شده است و دقت بیشتری نسبت به اولترا فیلتراسیون دارد. استفاده از اولترا فیلتراسیون نیز به بهبود کیفیت آب کمک می‌کند، اما این دو روش قادر به حذف میکروب‌ها و باکتری ‌های موجود در آب نیستند، بنابراین فیلتر یووی نیز در این دستگاه نصب شده است. برای عبور آب از فیلتر ممبران، نیاز به فشار قوی است که فشار آب شهری کافی نمی ‌باشد، بنابراین پمپ فشار قوی نیز در دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ استفاده شده است. این دستگاه آب را در ۷ مرحله به طور کامل تصفیه کرده و در سه مرحله آخر، مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می‌کند.

نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ، مهم است که از استفاده از شیر مسی خودداری شود، زیرا این مواد می‌توانند باعث آلودگی و تغییر در طعم آب شوند. همچنین، توصیه می ‌شود که نصب این دستگاه توسط کارشناس صورت گیرد، زیرا این می ‌تواند به فشار و دمای آب توجه کرده و جا نمایی صحیح برای دستگاه را انجام دهد.

آموزش نصب دستگاه تصفیه آب با منبع آبی

نصب دستگاه تصفیه آب با منبع آبی

مراحل نصب شیر برداشت آب بر روی سینک ظرفشویی

  • یک محل مناسب برای نصب شیر برداشت را روی سینک ظرفشویی انتخاب کنید.
  • با استفاده از دریل و مته 8، محل مورد نظر را سوراخ کنید، سپس این سوراخ را با مته 12 بزرگ‌تر کنید.
  • شیر برداشت آب را در محلی که سوراخ کرده‌اید نصب کنید.
  • برای مدت 10 دقیقه، فلکه آب منزل را قطع کنید.
  • در زیر سینک ظرفشویی یا محل دیگری که برای نصب انتخاب کرده‌اید، یک شیر آب شهری را پیدا کنید (مانند شیر پیسوار لباسشویی یا ظرفشویی).
  • شیر پیسوار بسته شده را مجدد باز کنید.
  • سه راه استیل را با استفاده از نوار تفلون به لوله آب وصل کنید.
  • شیر پیسوار را به آن ببندید.
  • شیر ورودی 1/4 را با نوار تفلون به سه راه استیل وصل کنید.
  • حدود یک متر و نیم شلنگ تصفیه آب را ببرید و یک سر آن را به شیر ورودی آب وصل کنید.
  • در صورتی که شیر ورودی دارای اتصال فیتینگی است، شلنگ را به داخل اتصال فشار دهید. تقریبا 8 میلی‌متر از شلنگ وارد اتصال می شود. سپس شلنگ را مجدداً به داخل فشار دهید تا 9 میلیمتر دیگر وارد اتصال شود (جمعاً حدود 17 میلیمتر).
  • اگر شیر ورودی دارای مهره فلزی است، شلنگ را از مهره عبور داده و به شیر بپیچید.
  • شیر ورودی تصفیه آب را ببندید.

چرا دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ؟

این دستگاه با دقت 0.0001 میکرون، کیفیت بسیار بالایی دارد و از تولید کشور تایوان می‌باشد. تأییدیه استانداردهای بین‌المللی مانند NSF، ISO، FDA، WATER QUALITY و CE را دریافت کرده است. این دستگاه قادر است آلاینده‌ها، ذرات معلق، فلزات سنگین، میکروارگانیسم‌ها، کلر آزاد، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف کند. دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ دارای 10 عدد فیلتر بوده و از روش‌های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می‌کند. همچنین، این دستگاه با داشتن فیلتر یووی موجود در آن، میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا را از بین می‌برد.

آموزش نصب دستگاه های تصفیه آب با منبع آب.

نصب دستگاه های تصفیه آب با منبع آب

سخن پایانی درباره آموزش نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ، یک اقدام بسیار حیاتی است که به بهبود کیفیت آب مصرفی در منزل شما کمک می‌کند. با استفاده از این دستگاه، می ‌توانید از آبی با کیفیت بالا و خالص برای مصرف در آشپزخانه، آشامیدنی و سایر مصارف خود بهره‌مند شوید. با تأییدیه استانداردهای بین‌المللی و دقت بالای بالایش، دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ انتخاب بسیار مناسبی است.

سوالات متداول درباره آموزش نصب دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ

1-دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ چگونه آب را تصفیه می‌کند؟
دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ از ترکیب دو روش اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می‌کند. این دو روش به طور موثری آلاینده‌ ها، ذرات معلق، فلزات سنگین، میکروارگانیسم‌ ها، کلر آزاد، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف می‌کنند.

2-چرا استفاده از دستگاه ‌های تصفیه آب خانگی اهمیت دارد؟
استفاده از دستگاه‌ های تصفیه آب خانگی اهمیت زیادی دارد زیرا آب شهری اغلب کیفیت لازم برای نوشیدن ندارد و مصرف آب سالم برای سلامتی ضروری است. این دستگاه ‌ها می‌ توانند آب را از آلاینده‌ ها و مواد مضر تصفیه کرده و آبی با کیفیت برتر فراهم کنند.

3-آیا دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ می ‌تواند کلر، آلاینده ‌ها و میکروارگانیسم ‌های بیماری‌زا را حذف کند؟
بله، دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ این قابلیت را دارد که کلر، آلاینده‌ ها، میکروارگانیسم ‌های بیماری‌زا و سایر مواد مضر را از آب حذف کرده و به طور کامل آب را تصفیه کند، به‌ طوری‌ که طعم، بو و رنگ نامطبوع آب از بین خواهد رفت.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من