جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

بهترین شیر خروجی دستگاه تصفیه آب خانگی را بخرید

دسترسی به آب سالم و بهداشتی یکی از اساسی ترین حقوق هر انسانی است. محدودیت منابع آبی در جهان اجازه نمی دهد که انسان به راحتی این منبع حیات را از دست بدهد. آب پس از مصرف، فاضلاب نامیده می شود و استفاده مجدد راهی برای صرفه جویی در مصرف آب است. آب پس از یک بار استفاده کیفیت خود را از دست می دهد. بازیافت فاضلاب هم برای انسان و هم برای محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است. این را می توان با استفاده از تصفیه به دست آورد. امروزه تصفیه آب در تصفیه خانه ها از طریق روش های شیمیایی، بیولوژیکی و فیزیکی انجام می شود. آزمایش کیفیت آب نشان می دهد که فرآیند تصفیه آب تصفیه خانه های شهری نمی تواند نمک و سختی آب را به طور کامل حذف کند. دستگاه تصفیه آب

اگر نمک موجود در آب از حد معینی بیشتر شود، می تواند باعث مشکلات کلیوی در بدن انسان شود. این نمک ها را می توان در خانه به صفر رساند. برای این منظور با خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد و استفاده از بهترین قطعات یدکی آن مانند شیر خروجی دستگاه تصفیه آب می توان بهترین کیفیت آب آشامیدنی و سلامت را برای خانواده تامین کرد. انواع شیر برداشت شده در زیر توضیح داده شده است

انواع دستگاه های تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب بسته به ظرفیت مخزن آب تصفیه شده و نوع مکانیزم تصفیه آب انواع مختلفی دارند. از جمله دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس شش مرحله ای، دستگاه های تصفیه آب قلیایی، سنگ های معدنی و دستگاه های تصفیه آب استریل کننده فرابنفش که برندهای CCK و سافت واتر هستند. ) و AQUA PRO برندهای برتر دستگاه های تصفیه آب خانگی هستند. اجزای یک دستگاه تصفیه آب به عملکرد آن بستگی دارد، اما قطعاتی مانند کارتریج های کربن، فیلترهای غشایی، پمپ ها و دریچه های حذف آب تصفیه شده از دستگاه تصفیه، قطعات رایج و مهم هر دستگاهی هستند. راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع شیرهای تصفیه آب

یکی از مهم ترین قسمت های جانبی دستگاه تصفیه آب، شیر آب است که معمولاً ظریف و فشرده طراحی می شود. این شیر مستقیماً به سه راهی نصب شده در خروجی دستگاه متصل می شود. شیر تصفیه آب نیز به نوبه خود می تواند ظاهری زیبا و شیک را به آشپزخانه بیاورد. شیر خروجی آب تمیز را می توان در کنار سینک و نزدیک به شیر ماشین ظرفشویی قرار داد و یا بسته به طرح آن با براکت بر روی دیوار نصب کرد. ظاهر و کیفیت این شیر بسیار مهم است.
مهم نیست که دستگاه تصفیه آب چقدر آب با کیفیت ارائه می کند، شیر خروجی نقش مهمی در رساندن آب به متقاضی دارد. آلاینده ها را می توان با یک شیر خروجی خوب حذف کرد. بنابراین بدنه آن باید از مواد مرغوب مانند فولاد درجه یک ساخته شود. شیرآلات علاوه بر شکل و ظاهر نباید از آلیاژهای خطرناکی مانند سرب که برای بدن مضر است و باعث سرطان می شود ساخته شود. آلیاژهای ایمن مانند کروم که برای بدن انسان بی ضرر است می تواند به عنوان انتخابی مناسب برای مواد بدنه شیر فیلتر استفاده شود. همچنین یکی از راه های تشخیص کیفیت شیر برداشت شده وزن آن است که هر چه وزن آن بیشتر باشد کیفیت شیر نیز بالاتر است.
اولا سر سوپاپ نباید به راحتی نشتی داشته باشد اگر این اتفاق افتاد باید کل سر شیر تعویض شود و با تعویض واشر مشکل حل نمی شود.

اگر المنت فیلتر تصفیه آب به موقع تعویض نشود، نشت آب رخ می دهد، زیرا اگر المنت فیلتر ممبران به درستی کار نکند، کیفیت آب از نظر سختی و نمک بالا بوده و به مرور زمان رسوبات و کلوخه های حاصل باعث ایجاد مغز می شود. شکست. برخی از شیرهای تصفیه آب قابل تعمیر نیستند و پس از خرابی باید کل شیر تعویض شود. مغز از فلز ساخته شده و دو سرامیک در داخل آن قرار داده شده است. همانطور که می دانید مواد سرامیکی فقط با آب تصفیه شده قابل استفاده هستند. بنابراین المنت فیلتر دستگاه تصفیه باید به موقع تعویض شود. هزینه سیستم تصفیه آب خانه چقدر است؟

شیر خروجی دستگاه تصفیه آب

مغزی شیر برداشت

انواع شیرآلات رویایی بر حسب شکل، جنس و تابلوی کنترل جریان آب متفاوت است و همچنین از نظر تابلویی که جریان آب را کنترل می کند دارای طرح های متفاوتی هستند. در میان طرح های آن، شیرهای اهرمی و شیرهای ستاره ای وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود. کیفیت مغز شیر تصفیه شده نیز تاثیر زیادی بر کیفیت آن دارد.

شیر برداشت اهرمی

شیرآلات اهرمی نسبت به انواع دیگر شیرها طراحی و عملکرد بهتری دارند. در این نوع شیرها یک صفحه اهرمی شکل به عنوان تنظیم کننده جریان آب عمل می کند. در هنگام خرید علاوه بر نگاه به ظاهر باید به مواد به کار رفته در بدنه نیز توجه کرد. باید از موادی با بالاترین مقاومت در برابر زنگ زدگی ساخته شود و آلیاژهای به کار رفته در ساخت آن آلاینده وارد آب نکند. همچنین نصب آن بسیار آسان است. رنگ شیرخشک باید تا حد امکان پودر الکترواستاتیک باشد که مقاوم و ماندگاری بالایی داشته باشد.

شیر برداشت ستاره

شیر استخراج ستاره پرکاربردترین شیر در سیستم تصفیه آب است. این شیر از یک صفحه چرخان برای افزایش و کاهش جریان آب تشکیل شده است. مانند شیر میله ای، هنگام انتخاب باید به ظاهر و جنس بدنه آن توجه کنید. علاوه بر این، امکان نصب آسان روی سینک نیز باید در نظر گرفته شود. این شیر آب دارای پنل کنترل آب ستاره ای شکل است که ظاهری زیبا و شیک دارد. هنگامی که مغز از کار می افتد، می توان آن را به راحتی جایگزین کرد. استانداردهای جدید برای برداشت شیر امروز معرفی شد. این استاندارد شامل استفاده از دهانه ای برای تخلیه آب اضافی و فاضلاب در سیستم های اسمز معکوس می باشد.

قیمت شیر خروجی دستگاه تصفیه آب

امروزه انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب و لوازم جانبی در بازار وجود دارد. اگر به دنبال یک شیر خروجی مناسب هستید، پارامترهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. قیمت شیر تصفیه آب به پارامترهایی مانند نوع بدنه شیر، نوع رنگ، نوع دستگیره و نوع پوشش آن بستگی دارد. آلیاژهای استفاده شده در ساخت آن باید استاندارد باشد. به عنوان مثال، شیرهای با بدنه از فولاد ضد زنگ کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به سایر آلیاژها مانند برنج و سرب دارند. زمانی که عوامل فوق در دسترس باشند، کیفیت آب خالص بالاتر خواهد بود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت شیرهای خروجی می توان به خدماتی مانند نگهداری، نصب رایگان و خدمات پس از فروش اشاره کرد.هزینه سیستم تصفیه آب خانه چقدر است؟

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من