تاثیر آب بر روی زیبایی شما

تاثیر آب بر روی زیبایی شما

تاثیر آب بر روی زیبایی شما

تاثیر آب بر روی زیبایی شما

تاثیر آب بر روی زیبایی شما | آب شیرین و سالم یکی از منابع حیاتی است هنگامی که آب آلوده باشد نه تنها برای محیط زیست بلکه برای سلامت جسم و روان انسانها بسیار مضر است  آب نقش بسزایی در تمامی ارگان های بدن از جمله پوست دارد درست مانند تمامی ارگانهای بدن پوست نیز از سلولهای تشکیل شده است که برای عملکرد بهینه نیاز به آب سالم و عاری از هرگونه ناخالصی دارند.

آب کمک میکند تا پوست شادابی داشته باشیم زیرا پوست شامل مقدار قابل توجهی آب و توابعی است که بعنوان سد محافظ جهت جلوگیری از ایجاد آلودگی – تیره شدن پوست و خطوط ریز چین و چروک عمل می نماید

تاثیر آب بر روی زیبایی شما

تاثیر آب بر روی زیبایی شما

هنگامی که آب به اندازه کافی به بدن برسد یا به اصطلاح بدن به اندازه کافی هیدراته شده باشد باعث می شود پوست بدن شادابی شفافیت و تازگی خود را حفظ نماید. آب به عضلات انرژی میدهد و بالعکس هنگامی که آب سالم به اندازه کافی به بدن نرسد ارگانهای بدن تلاش می کنند تا آب مورد نیاز بدن خود را از سلولهای خونی دریافت کنند در نتیجه خون نیز آب مورد نیاز خود را از سلولهای پوستی تامین میکند.

این امر به مرور زمان باعث می شود که پوست خاصیت انعطاف پذیری و الاستیک بودن خود را از دست داده و زبر و خشن شده و روند پیری را تسریع می بخشد.

سلولهایی که تعادل خود را از مایعات بدست نمی آورند می توانند موجب خستگی عضلات شده و احتمال بروز چین و چروک را تشدید کنند کمبود آب باعث تیرگی پوست خشکی بیش از حد و در نهایت بروز چین و چروک -اگزما و ناراحتی های پوستی برروی سطح پوست می شود.
با نوشیدن مقادیر کافی آب سالم در روز به حفظ سلامت پوست خود کمک کنیم

 

تاثیر نوشیدن آب بر جوش صورت
فواید نوشیدن آب برای پوست نی نی سایت
تاثیر آب بر چاقی صورت
معجزه آب برای پوست
تاثیر نوشیدن آب بر پوست صورت
چکار کنیم اب جذب بدن شود
فواید اب برنج برای پوست صورت
جذب بهتر آب در بدن
امتیاز دهید post

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts

منابع و مآخذ

منابع و مآخذ اصول تصفیه آب ،چالکش امیری،ارکان دانش، ۱۳۹۲ روشهای نوین تصفیه، مهابی، شولا…Read more