تندیس HSE سلامت ایمنی و محیط زیست تصفیه آب سالم

تندیس HSE سلامت ایمنی و محیط زیست تصفیه آب سالم

تندیس HSE سلامت ایمنی و محیط زیست تصفیه آب سالم

اولین جشنواره نشان تعالی سلامت ایمنی و محیط زیست

نشان تعالی  HSE   براساس نتایج ارزیابی عملکرد سازمانهای متقاضی در رابطه بااجرای فعالیت ها براساس  HSE  و با توجه به معیارهای ۴گانه مدل اعطا میشود.این نشان شامل سطوحی است که برای تعیین آنها ارزیابی همه جانبه وکاملی از فعالیتهای عملیاتی مجموعه در ارتباط با فعالیت های وارداتی و ارائه خدمات مطابق با اصولHSE   و مطابقت ها با رضایتمندی مشتریان وسایر ذینفعان جامعه در رابطه با مسائل بهداشتی وسلامتی انجام میشود.

درطراحی مدل نشان تعالی HSE  به مفاهیم ،اصول،مبانی تعالی و کاربردی سلامت خانوار توجه خاص مبذول شده است.

به عنوان یک اصل پذیرفته شده ایمنی،بهداشت،سلامتی و محیط زیست،زمسنه ساز جلب رضایت مشتریان ،کارکنان وعامل پایه در حصول رضایت سایر ذینفعان یک سازمان برای رقابت پذیری ودستیابی به موفقیت پایدار و اساسا درزمره مسائل زیربنایی بهداشت وسلامت جامعه است؛بنابراین دراین دنیای رقابتی امروزه باید خود را با سازوکارهای رقابت پذیری درحال و آینده تجهییز نماییم واصول نوین مدیریت  HSE وقواعد حضور در بازارهای داخلی و جهانی را بیاموزیم و به اجرا درآوریم.

مهمترین این اصول رعایت HSE درتمامی ابعاد آن،اجرا واستقرار ابزارها و سیستم های مدیریت و خدمات پس از فروش نوین، الگوبرداری و استفاده از روشهای سنجش و اندازه گیری عملکرد واصول بنیادی برتر است.

نشان تعالی HSE درواقع ابزاری است برای اندازه گیری این معیارها ودر کنار وسیله ای برای ایجاد رقابت سالم وعلمی درمیان سازمانها اعم از دولتی و خصوصی ،تولیدی و خدماتی و نمادی و واردات وعرضه است برای ارج نهادن به زحمات مدیران ،کارشناسان و محققان وکارکنانی که به HSE بها داده است وبا ارائه محصولات با کیفیت و نوآوری و رضایتمندی مشتریان در فعالیت ها به عنوان فلسفه وجودی سازمان ها،به دنبال تامین انتظارات مشتریان ،کارکنان وکسب رضایت آنها هستند.

شرکت تصفیه سازان مهرتصفیه آب سالم در سال ۲۰۱۷  میلادی نشان تعالی سلامت ایمنی ومحیط زیست را با افتخار دریافت نموده است.

امتیاز دهید post

No Comments

  1. مهدی اکبرزاده دی 4, 1398

    باسلام واحترام از کیفیت بالا وبه روز بودن محصولاتتون بسیار راضی هستم وبه تمام افرادی که به فکرسلامتی خودشون وخانوادشون هستن اکیدا توصیه میکنم.

  2. نیما نمازی دی 7, 1398

    سلام بسیارخوشحالم از شرکتی خرید کردم که از بهترین ها در عرصه فعالیت خودش هست و علاوه بر توجه به رضایت مشتریان به بهداشت وسلامت محیط زیست وجامعه وعوامل مهم دیگه توجه کافی داره وسپاسگذارم.

  3. ایرج سلمانپور احمدی دی 10, 1398

    سلام واحترام بابت درج این مقاله درسایتتون که باعث آسودگی خاطر واطمینان بیشتر خریداران محصولات شرکت میشه بنده به نوبه خود تشکرفراوان دارم ومحصولاتتون رو به همه عزیزانی که دنبال محصول اصل وباکیفیت هستن توصیه میکنم.

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts