راهنمای شناسایی دستگاه تصفیه آب اصلی و تقلبیی

راهنمای شناسایی دستگاه تصفیه آب اصلی و تقلبیی

راهنمای شناسایی دستگاه تصفیه آب اصلی و تقلبیی

خرید دستگاه تصفیه اورجینال این روزها با توجه به انبوهی از دستگاه های تقلبی وارد بازار شده است. برندهای معروف دستگاه های تصفیه آب در سراسر دنیا در این زمینه فعالیت دارند. توجه داشته باشید که ایران از آن دسته کشورهایی است که آب آشامیدنی آن کیفیت بالایی ندارد و همچنین بسیار شور است. به همین دلیل بسیاری از افراد همگی علاقه مند به استفاده از دستگاه های تصفیه آب هستند. برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب دستگاه هایی تولید می کنند که می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید. در این قسمت می خواهیم تعدادی از این دستگاه ها را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.
معتبرترین برند تصفیه آب تایوانی در ایران
در حال حاضر برندهای زیادی در زمینه تصفیه آب خانگی فعالیت می کنند که اکثر آنها از برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب هستند. اما می توان گفت با ورود دستگاه های تصفیه آب به خانوارها و پیشرفت تکنولوژی، در سال های اخیر انواع بیشتری از دستگاه های تصفیه آب به بازار عرضه شده است. توجه داشته باشید که فرآیند مورد استفاده در این دستگاه ها معمولاً یک فرآیند نفوذ است. اسمز به عنوان یک فرآیند طبیعی شناخته می شود که در طبیعت قابل مشاهده است. این فرآیند باعث می شود که آب از غلظت کم به بالا برود و در هنگام جذب در ریشه گیاهان نیز مشاهده شود. فرآیند اسمز معکوس فرآیندی است که در برندهای معروف دستگاه های تصفیه آب دیده می شود. این فرآیند از طریق یک پمپ فشار بالا به مایع چسبناک فشار وارد می کند که یک مایع تحت فشار با فیلتر نیمه تراوا و گذرا تولید می کند که تأثیر قابل توجهی در بهبود شوری آب در منطقه خط لوله دارد.

در برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب که از فرآیند اسمز معکوس استفاده می کنند، آلاینده های بیشتری در واقع فیلتر می شوند و این در ترکیب با افزایش تعداد فیلترها منجر به بهبود قابل توجهی در کیفیت آب می شود. در 99 درصد موارد، این سیستم نمک و آلاینده‌هایی را که آب را سخت می‌کنند حذف می‌کند و آب با کیفیت خوب را به گردش می‌رساند.

این دستگاه ها معروف به تجهیزات تصفیه آب برند معتبر تحت لیسانس در آمریکا و تایوان تولید می شوند و دارای استانداردهای جهانی در این زمینه می باشند

شناسایی دستگاه تصفیه آب اصلی

دستگاه تصفیه آب سافت واتر
یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب که به عنوان یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته می شود، دستگاه تصفیه آب سافت واتر می باشد. این به اصطلاح نرم کننده های آب در واقع دارای فیلترهای شش مرحله ای بوده و محصول کارخانه سافت واتر می باشد. این دستگاه که ساخت کشور تایوان است، می توان گفت که بهترین دستگاه در زمینه دستگاه های تصفیه آب خانگی است.
این دستگاه از نظر کیفیت و برند به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. می توانید از این دستگاه به عنوان جایگزین مناسبی برای آب معدنی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این دستگاه همچنین با استفاده از روش و فناوری اسمز معکوس با تنظیم PH آب می توانید آب سالم و شفافی دریافت کنید.
دستگاه تصفیه آب سی سی کا
برند CCCA یکی از برندهای معروف دستگاه تصفیه آب و یکی از قدیمی ترین برندهای دستگاه تصفیه آب می باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه قابلیت حذف کلیه ناخالصی ها، نیترات ها و سختی آب را دارد. دستگاه های الکترونیکی ایجاد شده با استفاده از برق 24 ولت در میدان دارای خواص ضد میکروبی هستند. توجه داشته باشید که این دستگاه به همراه کلیه لوازم نصب و شیر آبگیر به شما تحویل داده می شود.
آنچه شما باید بدانید این است که استانداردهای جهانی متفاوتی برای دستگاه های تصفیه آب CCCA وجود دارد که به شما پشتیبانی مادام العمر را می دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برندهای معروف دستگاه های تصفیه آب، انواع دستگاه های تصفیه آب را به شما پیشنهاد می کنند. بنابراین می توان گفت که خرید این دستگاه ها در واقع موضوع حساسی است که باید به آن توجه کنید. اگر یک دستگاه تصفیه آب خوب بخرید، می توانید آب باکیفیت بنوشید.
دستگاه تصفیه آب آکوا پرو
یکی دیگر از برندهای معتبر فیلتر آب Aquapro است. این دستگاه که به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران شناخته می شود، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از برندی معتبر در ایران می باشد. این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس در آمریکا تولید می شود. شما می توانید یک واحد با مخزن چهار لیتری با شیر اهرمی خریداری کنید.
در میان بسیاری از برندهای معروف تصفیه آب، Aquapro در واقع ویژگی های بسیاری دارد. این دستگاه دارای پوستر پمپ بی صدا و بدون لرزش است. به علاوه دستگاه قادر است تمامی ناخالصی ها را از بین ببرد و نیترات ها و نیتریت ها را از آب خارج کند. این دستگاه به شما کمک می کند تا در مناطقی که مشکلاتی مانند شوری آب وجود دارد به راحتی آب شیرین دریافت کنید. توجه داشته باشید که این واحد در زیر سینک آشپزخانه قرار می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. همچنین می توانید از شیرآلات فانتزی در این قسمت استفاده کنید تا به زیبایی خانه خود بیافزایید.

این تجهیزات توانایی تولید 13 لایه فیلم را دارد. این فیلترهای آب که به عنوان بهترین فیلترهای آب در آمریکا شناخته می شوند، شما را از نوشیدن آب سالم و لذت بخش نگه می دارند.
ویژگی های دستگاه تصفیه آب اصلی
تجهیزات تولید شده توسط برندهای معروف دستگاه تصفیه آب در واقع دستگاه تصفیه آب اصل می باشد. تجهیزاتی مانند نرم کننده آب و سایر تجهیزات ذکر شده باید به صورت اورجینال خریداری شوند. توجه داشته باشید که این نوع دستگاه ها بهتر و قوی تر از یک اورینگ تکی آب بندی می شوند و از این نظر جای نگرانی در مورد خرابی مسکن وجود ندارد. همچنین می توان گفت که دستگاه تصفیه آب اصلی دارای یک شیر کروم مدرن در کنار سینک است که آب تصفیه شده از آن جاری می شود. آنچه باید بدانید این است که در بین برندهای معروف دستگاه های تصفیه آب اصل بودن بسیار مهم است. هنگامی که تصفیه آب به درستی انجام شود، در واقع باید آلاینده ها را از آب حذف کند. توجه داشته باشید که اصالت قطعاتی مانند مخازن تجهیزات و پمپ ها برای کیفیت آب بسیار مهم است. اغلب گفته می شود که برندهای شناخته شده دستگاه های تصفیه آب در این زمینه، آرم هایی را برای مشتریان خود تعبیه می کنند که آنها را قادر می سازد اصلی و فرعی این دستگاه ها را شناسایی کنند. مخزن فیلتر آب در واقع یک قطعه کاربردی بسیار مهم است و باید اورجینال باشد.

برای برندهای معروف دستگاه های تصفیه آب مانند سافت واتر، مخازن آب از تایوان وارد می شود. مخازن این مخازن دارای سه لایه بوده و به صورت ضد میکروبی با احتمال صفر رشد جلبک و میکروب عمل می کنند. همچنین باید بدانید که این مخازن طول عمر بالایی دارند. اگرچه مخازن تقلبی معمولاً تک لایه هستند و طول عمر کمی دارند. متأسفانه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، به نام سودجویی، دستگاه های تصفیه آب برندهای معتبر را نمی فروشند، این مخازن را به صورت غیر اورجینال و بی کیفیت عرضه می کنند و منجر به نارضایتی مشتریان می شوند

دستگاه تصفیه آب اصلی و تقلبی

تفاوت دستگاه های تصفیه آب تقلبی با دستگاه های تصفیه آب اصلی

 

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید مارک فیلتر آب واقعی را تشخیص دهید. در این مورد، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که تعداد فیلترها را بررسی کنید. دستگاه های تصفیه آب معمولاً از سطح 5 شروع می شوند و این عدد حتی ممکن است تا سطح 9 نیز افزایش یابد. توجه داشته باشید که به واحدهای موجود در بازار دستگاه تصفیه آب گفته می شود، اما باید آنها را بررسی کنید، اگر تعداد فیلترها و مراحل کمتر از پنج عدد باشد، در حال خرید یک دستگاه اصلی هستید. نه

در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، نوع روش تصفیه یکی دیگر از راه هایی است که می توانید اصل بودن دستگاه را بررسی کنید. این سوال به شما در تشخیص تصفیه آب کمک زیادی می کند. همانطور که می دانید، باید خودتان این روش را بررسی کنید، اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟
نکته ای که می دانید این است که دستگاه تصفیه آب به خصوص دستگاه تصفیه آب برند معروف دارای پمپ آب، مخزن آب، کلید فشار قوی و ضعیف، ترانس و فیلتر می باشد. این دستگاه ها معمولا دارای دو ورودی هستند که از یک طرف آب و از طرف دیگر فاضلاب وارد می شود. در این زمینه باید از روش فیلترینگ متفاوتی استفاده کنید. بخش سوم، اگر کاهش حلال را نمی توان تضمین کرد، بهتر است تجهیزات را خریداری نکنید. در این زمینه یک دستگاه قابل حمل وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. در این قسمت می توانید سختی آب را نیز بررسی کنید. اگر سختی آب بین 80 تا 90 درصد است باید بدانید دستگاهی که خریداری کرده اید جزو برندهای معتبر فیلتر آب نیست و آن را مرجوع کنید. البته برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب تجهیزات اورجینال را در اختیار شما قرار می دهند.

توجه داشته باشید که هر فیلتر آبی پس از مدت کوتاهی ممکن است دچار مشکلات زیادی شود. حتی بهترین تجهیزات ممکن است در بخش قطعات خراب شود، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه خود را از یک فروشنده مطمئن خریداری کنید و مطمئن شوید که فیلتر آب شما دارای گارانتی است.

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts