روش خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد

روش خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب محصولی است که برای خرید آن باید شناخت دقیق و کافی از نوع آن داشته باشیم. برندها، کشورهای سازنده، انواع سیستم های تصفیه و مقایسه بین محصولات به ما کمک می کند تا بتوانیم تجهیزات استاندارد تصفیه آب را تهیه کنیم. برای انتخاب صحیح این دستگاه باید به نکات اصلی خرید دستگاه تصفیه آب پی برد. خواندن این مقاله برای شناخت انواع دستگاه های تصفیه آب و بهترین مارک های آنها شانس بیشتری برای خرید آن به شما می دهد.

 

دستگاه های تصفیه آب استاندارد را خریداری کنید

دستگاه تصفیه آب استاندارد چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانید که دستگاه های تصفیه آب از دو روش رایج اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون برای انجام فرآیند تصفیه استفاده می کنند. انتخاب و استفاده از این دو فناوری به میزان و میزان آلودگی آب بستگی دارد. به دلیل وجود فیلترهای کربنی به خصوص فیلترهای غشایی، تصفیه آب اسمز معکوس می تواند تا 99 درصد نمک ها و یون های مضر را حذف کند.

این نمک ها شامل رسوبات، مواد شیمیایی و کلر، نیترات ها، فلزات سنگین، باکتری ها، قارچ ها و انگل ها و میکروارگانیسم ها هستند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس TDS یا سختی آب را تا حد زیادی کاهش می دهد زیرا تمام املاح آب را از بین می برد و خواص معدنی خود را از دست می دهد، اما برای رفع این مشکل و حفظ خواص معدنی آب، دستگاهی را در فیلتر قرار می دهند. از سنگ های معدنی تشکیل شده است که املاح مفید بدن را به مقدار استاندارد آب باز می گرداند. فیلترهای کربنی در این دستگاه ها عمدتاً گیاهی هستند، از پوسته نارگیل ساخته شده و بی ضرر هستند، اما در برندهای کمتر شناخته شده ممکن است فیلترها از کیفیت بالایی برخوردار نباشند.

در طی اسمز معکوس، رسوب و ماسه در فیلتر آب مرحله اول از آب جدا می شود. در مرحله دوم و سوم فیلترهای کربن کلر و مواد شیمیایی را از آب حذف می کنند. غشای یونیت مرحله چهارم نمک ها و یون های مضر را در حداقل اندازه به دام می اندازد و فیلتر مرحله پنجم باعث بهبود بو و طعم آب می شود. در مرحله بعد فیلتر معدنی خواص معدنی آب را حفظ کرده و سختی آب را تا حدی افزایش می دهد. این دستگاه دارای یک مخزن تصفیه آب تحت فشار 12-16 لیتری برای نگهداری آب تصفیه شده است، بنابراین شما می توانید همیشه از آن حتی در صورت قطع برق استفاده کنید. همچنین در شش ماهگی، یک سال و نیم و دو و نیم سال سرویس منظم باید فیلتر آب را تعویض کنید.

فرآیند اولترافیلتراسیون برای آب سخت آشامیدنی. چون این روش مانند اسمز معکوس نمی تواند یون ها و املاح آب را حذف کند، تنها می تواند آلودگی های میکروبی و رسوبات آب را حذف کند. به طور کلی، دستگاه تصفیه آب با فیلتر اسمز معکوس دارای تجهیزات الکتریکی فراوان، قطعات بسیار و قیمت بالاتر است، اما کیفیت تصفیه آب بهتر است.

دستگاه های اسمز معکوس در مدل های کلاس 6 تا 8 تولید و به فروش می رسند و بهترین فیلتر تصفیه آب برای اکسیژن سازهای Minerva در کلاس 8 به شمار می روند. دستگاه های تصفیه آب مرحله 6 دارای فیلترهای اکریلیک، تونر، کربن بلوک، ممبران، پست کربن و فیلترهای معدنی هستند. این تجهیزات برای اکثر مناطق مناسب است و می تواند آلودگی های آب را به خوبی حذف کند. اما یک مدل 7 مرحله ای یا 8 مرحله ای می تواند کیفیت آب را بهبود بخشد و به آن شخصیت بیشتری ببخشد. به عنوان مثال، دستگاه های تصفیه آب قلیایی با فیلترهای یونی سرشار از آنتی اکسیدان هستند که می توانند از سرطان در مرحله هفتم آب جلوگیری کنند. نوشیدن آب قلیایی در افزایش متابولیسم بدن و پیشگیری از بیماری هایی مانند دیابت و مشکلات گوارشی بسیار موثر است. علاوه بر این می توانید مجموعه کاملی از فیلترهای تصفیه آب را از شرکت های معتبر تصفیه آب مانند تصفیه آسا خریداری کنید.

سیستم تصفیه آب خانگی

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در ایران

اکثر برندهای موجود در ایران مونتاژ شده و دستگاه های تقلبی با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسند. پس یک دستگاه تصفیه آب با برند معتبر را از نمایندگی رسمی آن خریداری کنید. یک از بهترین برندهای شناخته شده در ایران( آکوا ) است. که همگی ساخت تایوان بوده و نمایندگی های رسمی آنها نیز در داخل کشور فعال هستند.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرفروش ترین و بهترین برند تصفیه آب تایوانی در ایران است که با بیش از 10 سال فعالیت و خدمات ارزنده در بازار ایران رضایت 100 درصدی مشتریان را به همراه دارد. این برند در سال 1930 در تایوان تاسیس شد و بیش از 90 سال است که به طور فعال انواع دستگاه های تصفیه آب مطابق با استانداردهای بهداشت جهانی را تولید می کند و در زمینه تصفیه آب محبوبیت و اعتبار زیادی به دست آورده است. بهبود کیفیت آب آشامیدنی آکوا در مدل های خود از سیستم اسمز معکوس استفاده می کند که بهترین روش تصفیه آب است.

یکی از مهم ترین وجه تمایز این برند با سایرین داشتن نماد اصالت است که تشخیص اصالت آن را آسان می کند. برند Minerva انتخاب مناسبی برای تصفیه آب آشامیدنی شما با استانداردهای بین المللی بهداشت NSF و گواهی WHO است. دستگاه تصفیه آب اکسیژن 8 مرحله ای، قلیایی شدن 7 مرحله ای، UV 8 مرحله ای، UV 6 مرحله ای و معدنی سازی 6 مرحله ای از مدل های برند آکوا هستند که کامل ترین آنها هواده 8 مرحله ای اکسیژن و استفاده از فیلترهای اکسیژن آنتی باکتریال است. برای از بین بردن باکتری های موجود در آب

امروزه با توجه به جمعیت زیاد، تخریب محیط زیست، آلودگی آب و هوا، نیاز بیشتری به دستگاه های تصفیه آب خانگی داریم، زیرا هر آنچه گفته شد روی آب های سطحی و آب لوله کشی تاثیر می گذارد. بنابراین، تجهیزات تصفیه آب برای دستیابی به اثرات تصفیه آب با کیفیت به فیلترهایی با کارایی متفاوت نیاز دارند

منبع مطلب : لینک منابع دانش دستگاه تصفیه آب

درباره دستگاه تصفیه آب بیشتر بدانید لینک: دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts