سردوشی و اهمیت آن

سردوشی و اهمیت آن

سردوشی و اهمیت آن

فیلتر تصفیه کننده آب (سردوشی) با حذف کلر تاثیرات مضر آن برروی سلامت پوست و موی سر را از بین می برد و باعث سلامت بیشتر آنها می شود.

این نوع سردوشی ها مناسب مصارف خانگی،آرایشگاهها ، سالن های کاشت مو می باشد. اهمیت آب پاک برای زندگی

تاثیر کلر برروی پوست و مو

شما میدانید که آب مصرفی شهری حاوی مواد شیمیایی قوی است . دولت ها برای از بین بردن بو و طعم نامطبوع و آلودگی آب کلر را به آب لوله کشی اضافه می کنند. کلر باعث از بین رفتن باکتری ها ، ویروس ها و برخی از میکروارگانیسم ها می شودولی متاسفانه سطح بالایی از کلر برای انسان مضر است و می تواند باعث بروز برخی از عوارض جانبی از جمله خارش ،سوزش برای پوست بدن و چشم ها شود.

کلر در آب مصرفی می تواند موجب تغییر رنگ موها شود تاثیرات آب آلوده در ساختار پوست و مو

کلر بیش از حد در آب میتواند باعث ریزش مو و یا کاهش رشد مو شود.

عوارض کلر برروی ساختار مو و پوست

· کلر موجب از دست رفتن روغن طبیعی موها می شود که این امر موجب از دست دادن درخشش و انعطاف پذیری در مو می شود.

· ریشه های مو ضعیف و شکننده شده و به مرور دچار ریزش می شوند

· کلر می تواند از منافذ باز پوست نفوذ کرده و باعث آسیب رساندن به ساختار مولکولی پوست شود که این امر موجب ترک خوردن پوست و بروز چین و چروک و پیری زودرس شود. آب سالم و رشد مو

· کلر باعث از بین رفتن ویتامین E و اسیدهای چرب اشباح شده می شود

· برخی از مطالعات نشان داده است که کلر باعث ایجاد رادیکالهای آزاد در بدن شده که موجب بروز سرطان می شود.

این نوع تصفیه کننده ها با افزایش حلالیت و قدرت ضدعفونی کنندگی آب باعث پاک شدن آلودگی های عمیق پوستی و آبرسانی بهت به ریشه مو می شود در نتیجه سرعت رشد مو را افزاش می دهد و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

سردوشی

از ویژگی های این نوع فیلترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ حذف کلر و املاح و رسوبات آب

۲٫ شفاف نمودن آب و از بین بردن ذرات معلق در آب

۳٫ قابلیت تعویض فیلتر بصورت دوره ای (معمولا هر ۶ ماه یکبار)

۴٫ ظاهری زیبا و متریال درجه A

۵٫ قابلیت نصب آسان وقابلیت جایگزینی با دوش های معمولی

پیشنهاد ما ، استفاده از دستگاههای تصفیه آب شرکت تصفیه سازان مهر که بیش از یک دهه در واردات معتبرترین برندهای جهانی و با استانداردهای بین المللی تجربه دارد، این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که با کیفیت ترین محصول را از ما تهیه نموده اند. مضرات استفاده از آب آلوده

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

با توجه به نیاز بدن به آب آشامیدنی سالم، باید آبی که می نوشیم را کنترل و بررسی کنیم و برای سالم بودن هر چه بیشتر باید آب آشامیدنی خود را در مرحله نوشیدن تصفیه کنیم.

تصفیه آب فرآیند حذف مواد شیمیایی ناخواسته، آلاینده های بیولوژیکی، جامدات معلق در آب است که سختی آب آشامیدنی را افزایش می دهد و گازهای شیمیایی از آب آلوده را تصفیه می کند.

هدف از تصفیه آب لوله کشی شهری حذف مواد مضر موجود در آب آشامیدنی به منظور بهبود کیفیت آب آشامیدنی و بهبود سلامت انسان است. بیشتر آب آشامیدنی انسان تصفیه و ضد عفونی شده است و طبق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت WHO و NSF و گواهینامه بین المللی تست کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality دارای آب آشامیدنی تمیز و سالم می باشد. اما تصفیه آب می تواند برای اهداف مختلف دیگری از جمله کاربردهای پزشکی، دارویی، شیمیایی و صنعتی استفاده شود.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more