جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

فروش دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی

ایران نیز مانند سایر نقاط جهان در طول سال‌ها متوجه استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب شده است و معتقد است هر روز بر تعداد افرادی که از آب استفاده می‌کنند افزوده می‌شود. به تدریج، مردم بیشتر و بیشتر متوجه می شوند که آب آشامیدنی و آب معمولی شیر حاوی آلاینده هایی هستند که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، اما به راحتی می توانند سلامت و سیستم ایمنی بدن را به خطر بیندازند. این موضوع اهمیت ساخت دستگاه‌های تصفیه آب را بیشتر نشان می‌دهد، افرادی که در این منطقه فعالیت می‌کنند، هر روز دستگاه‌های تصفیه آب جدید را با نگرش بهبود شرایط آب با مفهومی جدید به بازار عرضه می‌کنند. دستگاه تصفیه آب

اخیراً با توجه به اینکه استفاده از تجهیزات مختلف تصفیه آب باعث از بین رفتن مواد معدنی مفید آب می شود، روش جدیدی در نظر گرفته شده است، یعنی نصب فیلترهای مخصوص تصفیه آب در کارخانه های بزرگ که نه تنها منجر به آب می شود. نه تنها به خوبی تصفیه می شود، بلکه می تواند بهترین و مغذی ترین آب را برای انسان فراهم کند و قابلیت قلیایی و یونیزه کردن آب را دارد.

روش تهیه آب یونیزه قلیایی

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره شد، انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد. از دستگاه های تصفیه آب کاملا ساده و معمولی که تنها با یک فیلتر کار می کنند تا دستگاه های تصفیه 6 مرحله ای که تصفیه آب را در مراحل مختلف انجام می دهند، گفتیم بهترین نوع دستگاه تصفیه آب، فیلتر اسمز معکوس است. فیلترهای آب دستگاه تصفیه آب از چه موادی ساخته شده اند؟

در این نوع دستگاه ها، آب در شش مرحله زیر 100% تصفیه و تصفیه می شود، اگرچه برخی معتقدند کانی و قلیایی بودن آب در نوسان است، برخی دیگر مخالف هستند:

دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیاییفیلترهای اولیه: غشاهای سیلیکونی یا اسفنجی یا الیافی که ذرات آب و آلاینده ها را تا 4 میکرون در هنگام عبور آب از آنها جدا می کنند. انواع مختلفی از این فیلترها در دستگاه های مختلف وجود دارد و لزوماً همه فیلترها از سیلیکون یا ممبران ساخته نمی شوند. برخی از انواع سرامیکی فشرده هستند و برخی از دستگاه ها از مدل های خاص خود استفاده می کنند.

مرحله فیلتراسیون کربن فعال: اکثر دستگاه های تصفیه آب از فیلتر کربن فعال در مرحله دوم فیلتراسیون استفاده می کنند که برای حذف مواد شیمیایی آلی از آب عالی است. اکثر مواد سمی مانند علف کش ها، آفت کش ها، کلر و … در این مرحله از آب جدا می شوند.

فیلتر اسمز معکوس: اگرچه این نوع فیلتر فقط در تجهیزات تصفیه آب که دارای این ویژگی هستند نصب می شود، اما یکی از موثرترین و شناخته شده ترین انواع فیلترهای آلاینده آب است. در این مرحله، آب از لایه‌های فشرده اسمز معکوس عبور می‌کند و به لوله‌های پیچیده شده در اطراف فیلترها یا غشاها وارد می‌شود که به فاضلاب ناحیه اطراف اضافه می‌شود. آبی که از این فیلتر عبور می کند تقریبا هیچ ناخالصی دیگری ندارد.تعریف دستگاه تصفیه آب

فیلتر کربن عقب یا کربن فعال فشرده: کربن عقب به فیلتری اطلاق می شود که در عین اینکه شبیه فیلتر دوم است، عملکردی مشابه فیلتر کربن فعال دارد، اما به دلیل تراکم پذیری این نوع فیلترها و ذرات و مواد شیمیایی آن بیشتر است. باقی مانده در آب تصفیه می شود.آب و مواد شیمیایی مختلف بو و طعم آب را از بین می برند. این مرحله تاثیر زیادی بر قلیایی بودن آب و مواد معدنی موجود در آب دارد.

فیلتر ممبران: یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین تجهیزات تصفیه آب می باشد. این نوع فیلتر غشایی در از بین بردن سختی نمک و آب بسیار موثر است. این فیلتر قابلیت جداسازی ذرات باقیمانده در آب تا 0.0001 میکرون را دارد. در حالی که معمولاً در مرحله اسمز معکوس هیچ ماده ای در آب باقی نمی ماند، اگر مقداری از آن قبلاً از این فیلتر عبور کرده باشد، در این مرحله باقی می مانند. معمولاً در این مرحله آلاینده های میکروبی، ویروس ها، باکتری ها، نیترات ها و برخی میکروارگانیسم های دیگر تصفیه می شوند.

فیلتر مادون قرمز: فیلتر مرحله ششم بر اساس تحقیقات و نیاز سازنده در دستگاه های مختلف تصفیه آب نصب می شود. فیلترهای مادون قرمز یا UV عمدتاً در تجهیزات پیشرفته تر و دقیق تر استفاده می شوند. این فیلتر قادر به از بین بردن باکتری ها، مواد حساسیت زا و انواع ویروس هایی است که عامل اصلی بیماری هستند و به دلیل اندازه و حجم بسیار کوچک قادر به عبور از فیلترهای دیگر هستند.

هنگامی که یک دستگاه تصفیه آب از این شش سطح فیلتر استفاده می کند، بدون شک هنگامی که به عنوان یک دستگاه ایمنی راه اندازی شود، آب آشامیدنی 100٪ خالص را برای خانواده ها فراهم می کند. اما مشکل آب تمیز با مشکل آب قلیایی و آب یونیزه متفاوت است.

به همین دلیل راه حل به ذهنم رسید. یک شرکت بزرگ تصفیه آب با افزودن دو فیلتر، مشکل قلیایی بودن و یونیزه شدن آب را حل کرده و آب را نه تنها سبک و مطبوع و بدون آلودگی می کند، بلکه خصوصیات طبیعی خود را نیز حفظ می کند.

فیلتر بیوسرامیک معدنی: این شرکت به منظور تامین مواد معدنی آب، فیلترهای مختلفی را در طراحی قرار داده است که معروف ترین و کاربردی ترین آنها فیلتر بیوسرامیک معدنی است. البته برخی از دستگاه های تصفیه آب دارای فیلتر شنی مخصوص به خود هستند که وظیفه تامین مواد معدنی را بر عهده دارد و فیلتری با کیفیت است. فیلترهای بیوسرامیک از یک ماده معدنی رسوبی دولومیت که به عنوان منبع کلسیم و منیزیم شناخته می شود ساخته می شود. این فیلترها نه تنها آب را با این مواد معدنی غنی می کنند، بلکه PH آب را تنظیم کرده و طعم آب را بهبود می بخشند. بنابراین با استفاده از این فیلتر در دستگاه تصفیه آب مشکل مواد معدنی موجود در آب حل می شود.

فیلتر قلیایی

مهم ترین عامل مورد انتقاد منتقدان دستگاه های تصفیه آب، افزایش اسیدیته آب به دلیل تأثیر فیلتراسیون بر قلیایی بودن آب است. به همین دلیل بسیاری از شرکت های بزرگ تصفیه آب این مشکل را با استفاده از عناصر فیلتر قلیایی در دستگاه های تصفیه آب قلیایی خود حل کرده اند. افزایش اسیدیته آب در مرحله فیلتراسیون قبلی باعث می شود آب خاصیت قلیایی خود را از دست بدهد و در نتیجه آب نه تنها بی فایده، بلکه گاهی خطرناک است. فیلترهای قلیایی که در اندازه های مختلف موجود هستند، PH آب را افزایش می دهند و قلیائیت آب را در این مرحله تنظیم می کنند. بنابراین بسته به نوع فیلتر آب قلیایی با کاهش اکسیداسیون آب بین 150 تا 350 باعث کاهش رادیکال های آزاد در بدن می شود. تنظیم قلیایی آب می تواند متابولیسم و سیستم گوارشی بدن را بهبود بخشد و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

روش تهیه آب یونیزه قلیایی

حال اجازه دهید در مورد روش تهیه آب یونیزه قلیایی بیشتر توضیح دهیم. pH آب برای تعیین اسیدی یا بازی بودن آب استفاده می شود. P نماد قدرت هیدرولیکی و H نماد هیدروژن در آب است. این روش در مقیاس 0 تا 14 اندازه گیری می شود. عددی بین 0 تا 6.9 اسیدیته آب را نشان می دهد. عدد هفت خنثی است و اعداد 7.1 تا 14 به قلیایی بودن آب اشاره دارد. PH آب در شرایط عادی بین 6 تا 8.5 است و عوامل متعددی می توانند بر PH آب تاثیر بگذارند. هرچه آب اسیدی بیشتر باشد، آسیب بیشتری به بدن وارد می شود و اثرات منفی زیادی روی بدن دارد که در اینجا ذکر نشده است. اما هرچه آب قلیایی تر باشد، برای بدن مفیدتر است، اثرات مثبت زیادی بر سلامت و انرژی بدن، متابولیسم و دستگاه گوارش، حتی روی خون و غیره دارد که هنوز در این دسته قرار نمی گیرد.

دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی
افزودن یک عنصر فیلتر قلیایی به یک دستگاه تصفیه آب یک فرآیند موثر برای کیفیت آب و سلامت انسان است. اگرچه برخی از تجهیزات قدیمی به این نوع المنت فیلتر مجهز نیستند، اما هنوز تعدادی هستند که می توانند به این نوع المنت فیلتر مجهز شوند، اما اگر در شرایط فعلی خود به دستگاه تصفیه آب نیاز دارید، باید تجهیزاتی با المنت فیلتر قلیایی خریداری کنید. .

فیلترهای قلیایی چگونه کار می کنند

همانطور که در بالا ذکر شد، مراحل تصفیه آب باعث اسیدی شدن آب می شود، بنابراین فیلترهای قلیایی قلیایی آب را تنظیم می کنند و با یونیزه کردن آب، اسیدیته آب را کاهش می دهند. این کار به دو صورت در فیلترهای قلیایی یا یونیزان انجام می شود:

در روش اول آب با عبور مقداری جریان الکتریکی از آن قلیایی می شود. در این روش آب از دو صفحه الکتریکی عبور کرده و تبدیل به بخار می شود. یعنی دو صفحه دو مجموعه بخار تولید می کنند. یک گروه از این بخارات به یون های هیدروژن غنی شده و گروه دیگر به گروه های هیدروکسیل تبدیل می شود که همان آب قلیایی است که برای آشامیدن استفاده می شود و خواص درمانی و طبیعی بسیاری دارد.

در روش دوم از آنیون ها یا کاتیون های بازی برای قلیایی کردن آب استفاده می شود. هر دوی این ها آب را قلیایی می کنند و با تامین کاتیون های آب مانند منیزیم، کلسیم، آنیون ها و بی کربنات و غیره آن را معدنی می کنند. در واقع فیلتر یونیزاسیون یا قلیایی مورد استفاده در تجهیزات تصفیه آب برای فیلتر کردن آب نیست، بلکه برای افزودن مواد معدنی به آب و تنظیم مقدار pH و افزایش قلیایی آب با افزودن موادی است تا آب کیفیت لازم را داشته باشد.

بهترین فیلترهای آب یونی قلیایی

بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی دستگاهی است که اعتبار و شهرت لازم را داشته باشد و ضمن بهره مندی کامل از تمامی مراحل شش گانه فیلترها که قبلا توضیح داده شد، محصولات خود را با کیفیت اثبات شده و ضمانت های لازم ارائه دهد.

بدون شک بهترین فیلتر آب قلیایی فیلتری است که از فیلتر اسمز معکوس و همچنین فیلتر UV یا مادون قرمز استفاده می کند. در این صورت می توانید مطمئن باشید که تمام آلاینده ها به طور کامل حذف شده اند و آب 100% سالم با دو خاصیت یونیزه و قلیایی است.
یکی از برندهای معتبر ، فیلتر آب آکوا پرو با اسمز معکوس و UV می باشد. این دستگاه مدل های مختلفی دارد. در کنار سایر برندها می توانید دستگاه های تصفیه آب اصل را از رادگستر نوین به صورت آنلاین یا تلفنی نیز سفارش دهید.

در نهایت، اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، بهتر است حتی با هزینه کمی بیشتر، یک دستگاه تصفیه آب با فیلتر یونی قلیایی خریداری کنید تا مطمئن شوید که آب فاقد هر گونه ناخالصی است. آلاینده است و دارای مواد معدنی و قلیایی کافی برای بهبود سلامت است. بدن ارائه می دهد

امتیاز دهید post

یک نظر در “فروش دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی

  1. حمید گفت:

    سلام، بسیار جالب و آموزنده و کاربردی بود.متشکرم،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من