قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب مخزن دار

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب مخزن دار

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب مخزن دار

دستگاه تصفیه آب مخزن دار به چه معناست؟ در واحد تصفیه آب اسمز معکوس، آب شیرین خالص باید با توجه به عملیات جداسازی املاح و املاح و آلاینده های شیمیایی توسط فیلترهای مختلف تعبیه شده در واحد در قسمت اختصاصی جمع آوری شود. در غیر این صورت، اگر هر بار که آب می آورید باید منتظر فرآیند تصفیه باشید، در طول اقامت شما در شعبان روزی زمان زیادی می برد.دستگاه تصفیه آب

اما اگر برای تصفیه آب یک دستگاه تصفیه آب با مخزن آب انتخاب کنیم، دیگر وقت تلف نمی کنیم. ما همیشه آب تصفیه شده داریم

تفاوت بین یک تانک و یک دستگاه تصفیه آب بدون مخزن

1) در دستگاه تصفیه آب با مخزن آب، همیشه مقدار مشخصی آب خالص برای استفاده در دسترس داریم، بنابراین نگران اتلاف وقت به دلیل کمبود آب نباشیم. این مورد برای دستگاه های بدون مخزن صدق نمی کند.آموزش تنظیم فشار دستگاه تصفیه آب خانگی

۲) در صورت قطع آب شهری به دلیل وجود مخازن آب شرب خواهیم داشت.

3) در صورت قطع برق و خاموش شدن دستگاه، آب تصفیه شده برای مدتی در مخزن باقی می ماند.

4) اگر از دستگاه تصفیه آب با مخزن آب استفاده کنیم، فشار آب خروجی از شیر بیشتر از بدون مخزن آب است.

5) وجود پمپ فشار از نوع مخزن به ما امکان می دهد فشار آب را تنظیم کنیم.

6) دستگاه های تصفیه آب بدون مخزن معمولا از فیلتراسیون ساده (اولترافیلتراسیون) برای تصفیه آب استفاده می کنند. فیلتراسیون ساده به این معنی است که جداسازی مواد و تصفیه آب ساده تر است و 6 یا 7 عملیات اسمز معکوس مورد نیاز نیست. بنابراین سرعت بالاتری دارند اما در تطهیر دقت کمتری خواهند داشت. و این گروه هم نیازی به تانک ندارند.

7) دستگاه های تصفیه آب با مخزن اغلب در مناطقی با میزان رسوب بالا استفاده می شوند زیرا می توانند انواع آلاینده ها و همچنین نمک و ترکیبات مضر را جدا کنند. به طور کلی این تجهیزات به عنوان بهترین تجهیزات تصفیه آب به دلیل کارایی بالا بیشتر توصیه می شود.
مشخصات مخزن تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب مخزن دار

از آنجایی که آب تصفیه شده نهایی در مخازن ذخیره می شود، این قسمت از تجهیزات باید از ویژگی و کیفیت خوبی برخوردار باشد. از آنجایی که آب تصفیه شده خالص و بدون کلر است، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، می تواند به سرعت به محل پرورش میکروب ها، ویروس ها و باکتری ها تبدیل شود.

مخازن مناسب باید از مواد اولیه باکیفیت و بهداشتی ساخته شوند. همچنین اگر از یک لایه فلزی جامد ساخته شده باشد، بسیار بهتر از نوع پلاستیکی آن خواهد بود.

البته اگر مخزن آب پلاستیکی یا فایبرگلاس باشد باید سالی یک بار تمیز شود و هر سه سال یکبار مخزن آب تمیز تعویض شود زیرا کیفیت آن از بین می رود.

برای خارج شدن تمام آب از مخزن معمولاً از یک مثانه هوا در داخل مخزن برای گرفتن آب از مخزن دستگاه استفاده می شود و این مثانه باید هر از چند گاهی شارژ شود.

بهترین مخازن تصفیه آب از شرکت های تایوانی به خصوص Tankpack است که علاوه بر کیفیت خوب و ماندگاری طولانی و بدون افت کیفیت دارای استانداردهای بین المللی مانند NSF می باشد.

اکتیو بهترین برند تصفیه آب

بهترین شرکت هایی که دستگاه های تصفیه آب مخزن را تبلیغ می کنند، شرکت های تایوانی و آمریکایی هستند. در ضمن اگر بخواهیم از برندهای برتر نام ببریم می توان از CCKA و سافت واتر نام برد. این شرکت ها دستگاه های تصفیه آب مخزن را تولید می کنند؛ این دستگاه دارای سیستم تصفیه اسمز معکوس است که 7 تا 8 مرحله تصفیه آب را ارائه می دهد.بررسی و مشخصات انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی

راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب

– برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب، بهتر است ابتدا مشخص کنید که چه تجهیزاتی باید خریداری کنید. چه کیفیتی از آب تصفیه شده انتظار داریم؟ به این ترتیب می توانید تصمیم به خرید یونیت روش UF بدون مخزن یا یونیت با روش اسمز معکوس و مخزن بگیرید.

– بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه های تصفیه آب در جهان تایوان و آمریکا هستند. برای خرید بهتر است به سراغ این برندها رفته و با خیال راحت تجهیزات مجهز و باکیفیت را از نمایندگی های معتبر این محصولات خریداری کنید.

– انتخاب تجهیزات با توجه به تعداد فیلترها و مراحل تصفیه به کار رفته در آن

– با توجه به فضای موجود انتخاب کنید. مدل زیر سینک برای قرار دادن در کابینت با سوپاپ خروجی نصب شده روی ماشین ظرفشویی یا مدل نیمکتی که روی کابینت قرار می گیرد و کاملا با سایر اجزای آشپزخانه هماهنگی دارد.

– نوع فیلتر و همچنین شیرها و اتصالات نیز بسیار مهم است.

– نوع با کیفیت قطعات پلاستیکی نیز در تجهیزات مهم است.

– کیفیت مخزن تصفیه آب و مواد به کار رفته در آن ترجیحاً فلز و استیل نیز حائز اهمیت است.راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts