همه چیز درباره دستگاه تصفیه آب زیر سینک

همه چیز درباره دستگاه تصفیه آب زیر سینک

همه چیز درباره دستگاه تصفیه آب زیر سینک

با توجه به افزایش آلودگی، دستگاه های تصفیه آب دیگر یک کالای لوکس نیستند، بلکه یک نیاز خانگی هستند. بسته به کیفیت آبی که دریافت می کنید، می توانید فیلترهای آب RO، UV یا UF را انتخاب کنید. فیلترهای آب دیواری و رومیزی و همچنین فیلترهای آب زیر سینک، همیشه در انتخاب فیلتر آب، انتخاب های بسیار رایجی بوده اند. این نوع دستگاه های تصفیه آب را می توان به راحتی در منزل نصب کرد. این مقاله به تفصیل ویژگی ها، مزایا و عواملی را که باید هنگام نصب فیلتر آب زیر سینک در نظر گرفت، مورد بحث قرار می دهد.دستگاه تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب برای هر خانه ای ضروری است. این در حالی است که بسیاری از خانه ها فضای کافی برای نصب دستگاه تصفیه در آشپزخانه ندارند و گاهی اوقات این دستگاه می تواند ظاهر آشپزخانه را تغییر دهد. در این مورد، دستگاه اسمز معکوس زیر سینک بهترین گزینه شماست زیرا می توان آن را به راحتی در آشپزخانه شما قرار داد تا در فضا صرفه جویی شود و از هرگونه تغییر در آشپزخانه شما جلوگیری شود. دستگاه تصفیه اسمز معکوس زیر سینک مانند سایر تصفیه کننده ها مجهز به فرآیندهای مختلف تصفیه است که می تواند ناخالصی های مختلف را در آب حذف کرده و استفاده ایمن را تضمین کند.

شیر دستگاه تصفیه آب می تواند مستقیماً به سینک ظرفشویی متصل شود تا بتوانید از آب تصفیه شده نه تنها برای نوشیدن، بلکه برای پخت و پز نیز استفاده کنید. اما چه چیزی فیلتر آب زیر پیشخوان را متفاوت می کند؟ همانطور که از نام آن پیداست، فیلترهای آب زیر پیشخوان در زیر سینک آشپزخانه قرار می گیرند تا به صرفه جویی در فضا کمک کنند. ویژگی های صرفه جویی در فضا این دستگاه را از انواع دیگر دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار متمایز می کند. با فیلتر آب زیر سینک، می توانید فضای آشپزخانه خود را به حداکثر برسانید و فضای پیشخوان و دیوار را برای سایر عناصر آشپزخانه آزاد کنید

دستگاه تصفیه آب زیر سینک چگونه کار می کند؟

فیلترهای آب زیر سینک مانند فیلترهای آب RO دیواری کار می کنند. تنها تفاوت فیلترهای آب RO زیر پیشخوانی و دیواری در نصب و ظاهر آنهاست. فیلترهای آب زیر پیشخوان از جدیدترین فناوری فیلتراسیون برای تصفیه آب و مناسب ساختن آن برای آشامیدن استفاده می کنند. اما از آنجایی که دستگاه تصفیه آب مجهز به مخزن فشار ساکن است، دبی دستگاه تصفیه آب زیر شماری در مقایسه با دستگاه تصفیه آب دیواری یا رومیزی بسیار بالا است. بنابراین، این فیلترهای آب نسبت به انواع دیگر فیلترهای آب زمان کمتری برای پر کردن بطری صرف می کنند.

مزایای فیلترهای آب زیر سینک

دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینک نه تنها آب آشامیدنی سالم را تضمین می کند، بلکه مزایای دیگری نیز دارد. دستگاه های تصفیه آب به دلیل طراحی های صرفه جویی در فضا محبوب هستند. در اینجا برخی از مزایای فیلترهای آب زیر سینک آورده شده است

دستگاه تصفیه آب زیر سینک

1. صرفه جویی در فضای پیشخوان

یکی از مزایای اصلی فیلتر آب زیر پیشخوان این است که باعث صرفه جویی در فضا می شود. این فیلترهای آب زیر سینک پنهان می شوند و به آشپزخانه شما فضا می بخشند. فقط شیر آب دستگاه تصفیه آب دیده می شود.

2. جریان آب زیاد

یکی دیگر از مزایای فیلترهای آب بدون نسخه، دبی بالای آنها است. دستگاه تصفیه آب از مخزن فشار ساکن استفاده می کند، بنابراین جریان و فشار آب مناسب است. مخزن هیدرواستاتیک فشار بهینه را حفظ می کند که به نرخ جریان آب بالا کمک می کند. فشار بالا تضمین می کند که بطری آب خود را در 10-15 ثانیه پر کنید.

3. آب سرریز نمی شود

این تصفیه کننده ها دارای یک شیر آب خمیده هستند که روی سینک و در کنار شیر اصلی نصب می شود. هر زمان که نیاز به پر کردن مجدد داشتید، به سادگی بطری را در سینک قرار دهید و شیر آب را باز کنید.

4. تصفیه کیفیت آب و حذف ناخالصی ها

دستگاه های تصفیه آب زیر پیشخوان عناصری مانند جیوه و سرب را حذف می کنند و در صورت وجود این آلاینده ها در آب ورودی، این دستگاه تصفیه آب می تواند به راحتی آنها را حذف کند. به این ترتیب آب با زدودن ناخالصی ها سالم می شود.

5. طعم غذا را بهتر کنید

آیا می دانستید آبی که استفاده می کنید می تواند طعم غذای شما را تغییر دهد؟ آب بخش مهمی از تهیه غذا است. غشای اسمز معکوس بخش مهمی از سیستم است. غشاها به حذف آلاینده ها از آب کمک می کنند. پس از این مرحله تصفیه، آب وارد مخزن ذخیره می شود. مخزن ذخیره آب همانطور که از نام آن پیداست، این مخزن آب تصفیه شده را ذخیره می کند. ظرفیت ذخیره سازی تصفیه کننده ها متفاوت است، به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری نهایی باید میزان استفاده را بررسی کنید. جوشاندن یا بخارپز کردن ممکن است برخی از مواد معدنی موجود در آب را از بین ببرد، با این حال، آب همچنان می تواند طعم غذا را تغییر دهد. زمانی که از آب RO استفاده می کنید، متوجه تفاوت طعم غذایی که می پزید خواهید شد.

6. آب فیلتر شده طعم بهتری دارد

آب معدنی بسته بندی شده ای که در استفاده از آن تردیدی ندارید حاوی مواد شیمیایی مضر زیادی است. مقادیر زیاد آلاینده های تصفیه نشده، آب لوله کشی را غیر قابل آشامیدن می کند. هنگامی که فیلتر آب را زیر سینک خود نصب می کنید، مواد شیمیایی را که به آب طعم و بوی خاص می دهد حذف می کند و شما از آب تمیز بدون هیچ بو و مزه شدید استفاده خواهید کرد.
برای خرید فیلتر آب زیر سینک چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

قبل از خرید فیلتر آب زیر سینک، مهم است که چند نکته را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که انتخاب درستی دارید. جنبه های زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، بنابراین مهم است که مدتی را صرف تجزیه و تحلیل ویژگی های دستگاه های تصفیه آب مختلف کنید. در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

1. نصب آسان

فیلتر آب زیر سینک آب را از طریق شیر تخلیه می کند. هنگام خرید این دستگاه، مطمئن شوید که شیر آب به همراه دستگاه تصفیه آب موجود است. اگر شیر آب وجود ندارد، باید آن را جداگانه خریداری کنید.نحوه عملکرد مخزن دستگاه تصفیه آب

2. تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری برای عملکرد روان فیلتر آب شما ضروری است. به همین دلیل مهم است که فیلتر آب زیر سینک را انتخاب کنید که نیاز به نگهداری کمتری دارد. فیلتر مهمترین قسمت فیلتر آب است و فیلتر آب زیر سینک باید مرتباً تعویض شود. هنگام به صدا در آمدن آلارم، فیلتر را تعویض و تعویض کنید.تصفیه آب خاکستری وکاربردآن

3. بودجه

این نکته مهم دیگری است که باید در نظر گرفت. قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، نه تنها هزینه اولیه خرید تجهیزات، بلکه سایر عوامل مهم مانند هزینه های نگهداری و هزینه های تعویض فیلتر را نیز در نظر بگیرید. پس عاقلانه انتخاب کنید و تجهیزات متناسب با بودجه و نیاز خود را خریداری کنید تا بتوانید بدون ایجاد عدم تعادل مالی از دستگاه های تصفیه آب استفاده کنید.سوالات متداول درمورد دستگاه تصفیه آب

4. منطقه بدون خاک

دقت کنید که محل نصب دستگاه تصفیه آب عاری از آلودگی باشد. سینکی که دستگاه تصفیه آب در آن قرار می گیرد نباید نشتی داشته باشد. محل نصب دستگاه تصفیه آب باید تمیز و بهداشتی باشد.

5. در دسترس بودن منبع تغذیه

دستگاه تصفیه آب باید به پریز برق متصل شود. مطمئن شوید که یک پریز دیواری در محل قرار دادن فیلتر آب وجود دارد تا در هنگام نصب مشکلی پیش نیاید.

6. تامین مداوم آب لوله کشی

فیلترهای آب زیر پیشخوان برای عملکرد روان نیاز به منبع ثابت آب لوله کشی دارند. اطمینان حاصل کنید که سینکی که قصد دارید فیلتر آب را در آن نصب کنید دارای آب جاری مداوم باشد.

7. روی space ضربه بزنید

کانتر باید دارای سوراخ باشد تا بتوانید شیر آب را نصب کنید. اگر آشپزخانه شما فضایی برای شیر آب ندارد، مطمئن شوید که می توانید یک سوراخ در سینک خود برای نصب شیر آب ایجاد کنید.

امتیاز دهید post

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts