بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی  ایرانی دیجی کالا بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی بهترین برند دستگاه تصفیه آب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین برند دستگاه تصفیه آب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب بهترین شرکت دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از کجا فیلتر آب برای خانه خود بخریم از کجا سیستم فیلتر آب برای خانه خود بخریم؟ تصفیه آب خانگی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی ؟ قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی.

دستگاه های تصفیه آب نقش حیاتی در زندگی روزمره ما دارند. با وجود هشدارهای مربوط به آب آشامیدنی و موج گرما برای چندین ایالت، هیدراته ماندن و آب تمیز و آشامیدنی بسیار مهم است. در ایران، دستگاه تصفیه آب یک دستگاه ضروری است. آب لوله کشی ایمن ترین نیست و آب از منابع طبیعی مانند رودخانه ها و دریاچه ها می تواند به زباله های انسانی، گیاهی، حیوانی و صنعتی آلوده شود. با یک دستگاه تصفیه آب در خانه، می توانید به راحتی به آب آشامیدنی سالم و سالم دسترسی داشته باشید.

در سراسر کشور، مقامات محلی مانند شهرداری ها کلر یا فلوئور را به آب های زیرزمینی اضافه می کنند. این کار به منظور از بین بردن ویروس ها و باکتری ها انجام می شود. در حالی که مقامات محلی تمام تلاش خود را می کنند، اغلب برای خلاص شدن از شر تمام مواد شیمیایی مضر یا آلاینده های موجود در آب کافی نیست. توصیه می شود برای خود یک دستگاه تصفیه آب تهیه کنید و این روزها آنها با ترکیبی از فیلترهای UV، UF و RO (اسمز معکوس) عرضه می شوند. بنابراین، در اینجا لیستی از بهترین دستگاه های تصفیه آب که می توانید از دسامبر ۱۴۰۱ در ایران خریداری کنید آورده شده است:

فهرست مطالب

بهترین مارک های تصفیه آب در ایران (ژانویه 2023)

8 نکته که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر داشته باشید

  • کیفیت آب
  • فشار آب
  • آلودگی
  • استفاده روزانه
  • قابل حمل بودن
  • برق
  • بودجه
  • هزینه تعمیر و نگهداری

 

7 بهترین دستگاه تصفیه آب برای خرید در ایران در ژانویه 2023

KENT Supreme Plus (11112)
KENT Supreme Plus (11112): قیمت در ایران و در دسترس بودن
KENT Supreme Plus (11112): مزایا و معایب
HUL Pureit Copper+ Mineral
HUL Pureit Copper+ Mineral: قیمت در ایران و در دسترس بودن
HUL Pureit Copper+ Mineral: مزایا و معایب
AO Smith Z9 Green
AO Smith Z9 Green: قیمت در ایران و در دسترس بودن
AO Smith Z9 Green: مزایا و معایب
  • دستگاه تصفیه آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water
  • تصفیه کننده آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water: قیمت در ایران و در دسترس بودن
  • تصفیه کننده آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water: مزایا و معایب
  • دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi
  • دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi: قیمت در ایران و در دسترس بودن
  • دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi: مزایا و معایب
  • دستگاه تصفیه آب Gravity Water 20 لیتری KENT Gold مبتنی بر فناوری UF
  • KENT Gold: قیمت در ایران و در دسترس بودن
  • KENT Gold: مزایا و معایب
  • Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze
  • Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze: قیمت در ایران و در دسترس بودن
  • Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze: مزایا و معایب

 

بهترین مارک های تصفیه آب در ایران (ژانویه 2023)

همانطور که قبلا ذکر شد، برندهای مختلفی وجود دارند که دستگاه های تصفیه آب را در ایران می فروشند. این برندها محصولات خود را بر اساس ویژگی های ارائه شده در هر یک از این مدل ها متمایز می کنند. تصمیم برای انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب به عواملی مانند سطح TDS آب عرضه شده در منطقه شما و نوع سیستم تصفیه آب بستگی دارد. بسته به این عوامل، در اینجا برخی از بهترین برندهای تصفیه آب در ایران آورده شده است.

 

8 نکته که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر داشته باشید

در حالی که ممکن است کسی فکر کند که خرید یک دستگاه تصفیه آب به سادگی رفتن به یک پلت فرم تجارت الکترونیک، انتخاب برند مورد علاقه و ثبت سفارش است، اما واقعیت این است که قبل از انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. خانه مطمئناً یک جهل بازاریابی وجود دارد که کمک زیادی نمی کند. با توجه به این موضوع، در اینجا هشت نکته وجود دارد که باید قبل از خرید یک دستگاه تصفیه آب برای خانه خود در نظر داشته باشید.

  • کیفیت آب
    این مهمترین چیزی است که قبل از تصمیم گیری برای خرید دستگاه تصفیه آب باید بررسی کنید. آبی که به خانه شما عرضه می شود احتمالاً آب سخت است، به این معنی که دارای مقدار بالایی از TDS یا کل جامدات محلول است. TDS اندازه‌گیری مقدار ترکیبی محلول همه مواد آلی و معدنی موجود در یک مایع است. این می تواند به شکل مولکولی، یونیزه شده یا معلق میکرو دانه ای باشد. WHO حد مجاز TDS را بین 50-120 PPM توصیه می کند. فاکتور دیگری که باید در نظر گرفت PH آب است که در حالت ایده آل باید بالای 7.4 باشد.
    نمک های معدنی موجود شامل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، بی کربنات ها، کلریدها و سولفات ها هستند. برای خلاص شدن از شر این ترکیبات معدنی، شرکت ها از فرآیندی به نام RO یا اسمز معکوس استفاده می کنند. این از یک غشای نیمه تراوا به اندازه 0.0005 میکرون استفاده می کند و ماندن در آب را غیرممکن می کند. اگر آب خانه شما TDS بالایی دارد، یک دستگاه تصفیه آب RO انتخاب خوبی خواهد بود.
  • فشار آب
    عامل دیگری که به تعیین فیلتر مناسب برای دستگاه تصفیه آب شما کمک می کند فشار آب است. سیستم تصفیه آب اسمز معکوس زمانی که فشار آب بالا دارید به خوبی کار می کند. فشار 5 تا 40 پوند بر اینچ مربع یا psi برای چنین سیستمی توصیه می شود. برای خانه هایی که فشار آب پایینی دارند، شرکت ها استفاده از اتصال بوستر پمپ به سیستم RO را توصیه می کنند. اگر منبع آب شما TDS پایینی دارد، می توانید فیلتر کربن فعال را نیز انتخاب کنید.
  • آلودگی
    دومین عاملی که هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب جدید باید در نظر گرفت آلودگی است. منظور از آلودگی، وجود فلزات سنگین مانند سرب، آرسنیک، منیزیم، مس و آهن است. در مقادیر زیاد، این فلزات سنگین می توانند سمی شوند. زباله های صنعتی اغلب به عنوان منبع وجود فلزات سنگین در آب شما ذکر می شود.
    در حالی که RO می تواند از شر ترکیبات معدنی و حتی فلزات سنگین خلاص شود، برای از بین بردن میکروب ها و سایر میکروارگانیسم ها به یک فیلتر تخصصی نیاز دارید. یک دستگاه تصفیه آب با فیلتر ماوراء بنفش (UV) نه تنها می تواند آب را ضد عفونی کند، بلکه مانع از تکثیر میکروارگانیسم های مضر در منبع آب می شود. آنها از یک لامپ UV برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند و همچنین می توانید به دنبال فیلتر UV با یک اولترافیلتر برای حذف باکتری های معلق باشید. این بهترین زمانی است که منبع آب از کل مواد جامد محلول خالی باشد.
  • استفاده روزانه
    فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید، میانگین مصرف روزانه آب برای خانواده شما است. اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که آیا فقط برای مصارف نوشیدنی به یک تصفیه کننده نیاز دارید یا برای کل خانه. هنگامی که نیاز را شناختید، باید میزان مصرف را در نظر بگیرید. اگر مصرف آب روزانه شما زیاد است، باید مدلی با توان بالا و میزان خروجی بالا خریداری کنید. به عنوان یک قانون سرانگشتی، توصیه می شود خروجی یک دستگاه تصفیه آب در یک ساعت از تعداد افراد خانه شما کمتر نباشد.
  • قابل حمل بودن
    ممکن است هنگام خرید دستگاه تصفیه آب این چیزی به ذهن شما خطور نکند. با این حال، این یک جنبه مهم است زیرا یک دستگاه تصفیه آب چیزی است که هر 8 تا 10 سال یک بار خریداری می کنید. اگر به مکان جدیدی نقل مکان می کنید، نیازی به خرید یک دستگاه تصفیه آب جدید نخواهید داشت زیرا دستگاه تصفیه آب موجود شما می تواند مجدداً در مکانی جدید نصب شود. بنابراین، شما باید به بدنه یک دستگاه تصفیه آب، از جمله قابلیت حمل و وزن آن نگاه کنید. همچنین، یک دستگاه تصفیه آب با ظاهر خوب یک امتیاز اضافی است و ممکن است به زیبایی آشپزخانه شما بیافزاید.
  • برق
    تعدادی از دستگاه‌های تصفیه آب بدون برق کار نمی‌کنند، که برای مناطقی که برق دائمی آن قطع می‌شود، مضر است. فیلتر UV اگر برق نداشته باشید کار نمی کند زیرا از برق برای کار لامپ UV استفاده می کند. به طور مشابه، یک سیستم RO از نیروی الکتریکی برای فعال کردن غشای RO استفاده می کند. اما سیستمی با فیلترهای کربن فعال یا اولترافیلتر بدون برق کار می کند، اما آنها فقط می توانند رسوبات منبع آب شما را از بین ببرند.
  • بودجه
    هنگامی که مصرف خود و نوع فناوری تصفیه مورد نظر خود را بدانید، ارزش تعیین بودجه را دارد. دستگاه تصفیه آب گوشی هوشمندی نیست که هر یا دو سال یک بار آن را ارتقا دهید. این یک سرمایه گذاری بلند مدت است که به بودجه مشابهی نیاز دارد. بنابراین، ما توصیه می کنیم به دنبال یک برند قابل اعتماد بروید. با قابلیت اطمینان و نوع فیلتری که قصد دریافت آن را دارید، حداقل 7000 تا 8000 هزارتومان برای یک دستگاه تصفیه آب هزینه خواهید کرد. اگر به سراغ یک دستگاه تصفیه آب RO بروید، هزینه آن افزایش می یابد (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).
  • هزینه تعمیر و نگهداری
    یک وات er purifier یک لوازم خانگی است و هزینه نگهداری نیز به همراه دارد. تعمیر و نگهداری شامل تعویض فیلتر و سرویس کل سیستم است. بنابراین، شما باید هزینه سرویس دستگاه را هر سه یا چهار ماه یک بار در نظر بگیرید. علاوه بر این، شما باید هر سال یک بار فیلتر را تعویض کنید. یک تصفیه‌کننده خوب معمولاً با هزینه نگهداری حدود 2000 هزارتومان در سال همراه است، اما می‌تواند تا 5000 هزارتومان افزایش یابد. برخی از شرکت ها همچنین قراردادهای نگهداری سالانه را ارائه می دایران که ممکن است در دراز مدت ارزان تر باشد.

7 بهترین دستگاه تصفیه آب برای خرید در ایران در ژانویه 2023

اکنون که شما را با برخی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر داشته باشید آشنا کرده‌ایم، در اینجا بهترین‌های موجود در بازار در حال حاضر وجود دارد. این دستگاه‌های تصفیه آب از برندهای مختلف تولید می‌شوند و به بخش‌های قیمتی متفاوتی از کمی بیش از 11000 تا 30000 هزارتومان تعلق دارند. در اینجا نگاهی به هفت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در جولای 2022 داریم.

KENT Supreme Plus (11112)
HUL Pureit Copper+ Mineral
AO Smith Z9 Green
دستگاه تصفیه آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water
دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi
KENT Gold 20 لیتری
Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze
KENT Supreme Plus (11112)

دستگاه تصفیه آب KENT Supreme Plus 2020 (11112).

اشتباه کردن با دستگاه تصفیه آب کنت در ایران تقریبا غیرممکن است. برند تصفیه آب خانگی دارای سبد محصولات گسترده ای است و KENT Supreme Plus (1112) یکی از بهترین پیشنهادات آن است. این دستگاه تصفیه آب کنت هدر رفت آب را به صفر می رساند و قابل نصب روی دیوار است. شامل روش های تصفیه RO، UV و UF می باشد و از آنجایی که لامپ های UV داخل مخزن قرار دارند، به هیچ وجه خطر مواجهه با آن وجود ندارد. ظرفیت مخزن آن 8 لیتر و ظرفیت تصفیه آب 20 لیتر در ساعت می باشد.

KENT Supreme Plus (11112): قیمت در ایران و در دسترس بودن

کنت سوپریم پلاس تعادل کاملی بین قیمت و ویژگی ها برقرار می کند. این دستگاه تصفیه آب کنت 22500 هزارتومان قیمت دارد و مستقیماً از وب سایت خود کنت در دسترس است. با این حال، به طور کلی می توانید دستگاه تصفیه آب کنت را با قیمت حدود 15000 هزارتومان در بازار ایران تهیه کنید. در حال حاضر، غول تجارت الکترونیک، دستگاه تصفیه آب کنت را با قیمت 14900 هزارتومان عرضه می کند که آن را از نظر ارزش و ویژگی های یک پیشنهاد عالی تبدیل می کند.

KENT Supreme Plus (11112): مزایا و معایب
  • جوانب مثبت منفی
    فرآیند تصفیه عالی رنگ سفید می تواند به معنای تمیز کردن اضافی باشد
    ایده آل برای اکثر خانواده های ایرانی هزینه های تعویض فیلتر اضافی هستند
  • هدر رفت آب صفر
    HUL Pureit Copper+ Mineral

 

دستگاه تصفیه آب معدنی HUL Pureit Copper+

اگر طراحی برای شما مهم است، پس HUL Pureit Copper + Mineral یک گزینه عالی است. این یکی از زیباترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار است و همچنین دارای ویژگی هایی است. برای شروع، ظرفیت مخزن آن 8 لیتر است، تصفیه 7 مرحله ای را با استفاده از فناوری شارژ مس ارائه می دهد و می تواند برای TDS تا 2000 ppm استفاده شود. با این حال، این دستگاه یک نقطه ضعف دارد. هدر رفت آب صفر را ارائه نمی دهد. این شرکت خاطرنشان می کند که به ازای هر لیتر آب تصفیه شده، 650 میلی لیتر آب توسط دستگاه به بیرون پرتاب می شود.

HUL Pureit Copper+ Mineral: قیمت در ایران و در دسترس بودن

HUL Pureit Copper+ Mineral در ایران 32699 هزارتومان قیمت دارد، اما می توانید آن را با قیمت کمتری به صورت آنلاین تهیه کنید. این دستگاه تصفیه آب با قیمت حدود 22000 هزارتومان در بازار ایران و Flipkart در دسترس است.

  • HUL Pureit Copper+ Mineral: مزایا و معایب
  • جوانب مثبت منفی
  • هدر رفت آب تصفیه مس
  • ویژگی خاموش شدن خودکار گران است
  • آب دهی دوگانه
  • AO Smith Z9 Green

 

دستگاه تصفیه آب AO Smith Z9 Green

AO Smith Z9 Green RO شبیه یک دستگاه تصفیه آب سنتی نیست، اما حال و هوای یک دستگاه قهوه ساز رده بالا را می دهد. در کنار ظاهر جذاب، ویژگی هایی مانند ظرفیت مخزن 10 لیتری و قابلیت پخش آب گرم تصفیه شده با فشار دادن یک دکمه را نیز به همراه دارد. دارای فناوری تصفیه 8 مرحله ای RO + SCMT است و ادعا می شود که آب خروجی حتی برای نوزادان نیز ایمن است.

 

AO Smith Z9 Green: قیمت در ایران و در دسترس بودن

AO Smith Z9 Green گران ترین دستگاه تصفیه آب در این لیست است. این شرکت این محصول را با قیمت 32500 هزارتومان در وب سایت خود به فروش می رساند. با این حال، می توان آن را در سیستم عامل های آنلاین مانند بازار و Flipkart با قیمت حدود 25000 هزارتومان یافت.

 

AO Smith Z9 Green: مزایا و معایب
  • جوانب مثبت منفی
  • آب گرم با فشار یک دکمه گران است
  • تصفیه 8 مرحله ای فرآیند پر کردن آب تنها زمانی شروع می شود که سطح آب در 50 درصد باشد.
  • فناوری هشدار پیشرفته گارانتی محدود به 1 سال
  • مصرف برق کم
  • طراحی عالی
دستگاه تصفیه آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water

دستگاه تصفیه آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water یکی از جدیدترین شرکت‌های وارد شده در بازار دستگاه‌های تصفیه آب است و دارای ویژگی‌هایی است. دارای یک فرآیند هفت مرحله ای تصفیه آب است که گرد و غبار و ذرات معلق را حذف می کند، کلر اضافی را کاهش می دهد و مواد معدنی طبیعی را حفظ می کند. همچنین TDS را کاهش می دهد و تضمین می کند که آب برای نوشیدن خالص و سالم باقی می ماند.

 

تصفیه کننده آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water: قیمت در ایران و در دسترس بودن

دستگاه تصفیه آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline در طول جشنواره بزرگ ایران در بازار ایران در سال گذشته راه اندازی شد. قیمت خرده فروشی آن 24500 هزارتومان است اما می توان آن را با حدود 21000 هزارتومان در پلتفرم های تجارت الکترونیکی مانند بازار ایران خریداری کرد. در زمان نگارش این مقاله، دستگاه تصفیه آب در وب سایت خود آکواگارد درج شده است، اما قیمت آن ذکر نشده است.

تصفیه کننده آب قلیایی Aquaguard Ritz RO+UV+MTDS+Alkaline Water: مزایا و معایب
  • جوانب مثبت منفی
  • تصفیه 7 مرحله ای رنگ سفید ممکن است برخی را دلسرد کند
  • طراحی آسان برای استفاده گران است
  • فناوری تقویت کننده قلیایی
  • Mi Smart Water Purifi
دستگاه تصفیه آب شیائومی Mi

در حالی که شیائومی در بخش گوشی های هوشمند بسیار بزرگ است، با اکوسیستم هوشمند خود توانسته است به خانه ها نفوذ کند. دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi یکی از اولین دستگاه های این شرکت تحت این طرح است. ظرفیت مصرف آن 7 لیتر است و دارای فرآیند تصفیه پنتا 5 مرحله ای و استریلیزاسیون UV درون مخزن است. چیزی که این تصفیه کننده را متمایز می کند، قابلیت تعویض فیلترها در خانه و اتصال اپلیکیشن های هوشمند است. فیلترهای جایگزین را می توان از فروشگاه رسمی Mi سفارش داد و به راحتی در خانه تعویض کرد. این دستگاه تصفیه آب مینیمالیستی شیائومی همچنین از نظارت بر زمان واقعی TDS و تشخیص خودکار سطح آب پشتیبانی می کند.

دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi: قیمت در ایران و در دسترس بودن

قیمت دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi Xiaomi 14999 هزارتومان است، اما این دستگاه اکنون با قیمت 12999 هزارتومان در Mi.com موجود است. شما می توانید این دستگاه تصفیه آب را از وب سایت خود شیائومی، یعنی Mi.com و همچنین سایر پلتفرم های آنلاین مانند بازار خریداری کنید. در زمان نگارش این محصول در Amazon On در دسترس نبود

 

دستگاه تصفیه آب هوشمند Mi: مزایا و معایب
  • جوانب مثبت منفی
  • قیمت مقرون به صرفه فقط تصفیه 5 مرحله ای
  • فیلترهای خود قابل تعویض در دسترس بودن محدود
  • ویژگی های هوشمند

 

دستگاه تصفیه آب Gravity Water 20 لیتری KENT Gold مبتنی بر فناوری UF

تصفیه کننده طلای KENT یک محصول سطح پایه برای کسانی است که بودجه کمی دارند. این متکی به تصفیه توسط یک غشای اولترافیلتراسیون فیبر توخالی با اندازه منافذ 0.1 میکرون است. فاقد تکنیک‌های تصفیه پیشرفته مانند فیلتراسیون RO و UV است و به همین دلیل برای کسانی که منبع آب محله‌شان سطح TDS پایینی دارد توصیه می‌شود. این دستگاه تصفیه دارای مخزن آب شفاف ساخته شده از پلاستیک ABS است و از کربن نانو نقره برای ضدعفونی بهتر آب استفاده می کند. این واقعیت که بدون برق کار می کند نیز به کاهش هزینه های جاری کمک می کند.

KENT Gold: قیمت در ایران و در دسترس بودن

KENT Gold بدون شک مقرون به صرفه ترین دستگاه تصفیه آب در این لیست است. با قیمت خرده فروشی 3200 هزارتومان، این دستگاه تصفیه آب خاص با قیمت حدود 2500 هزارتومان در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند بازار ایران و Flipkart در دسترس است.

KENT Gold: مزایا و معایب
جوانب مثبت منفی
قیمت مقرون به صرفه فاقد روش های تصفیه پیشرفته مانند RO و UV است
بدون برق کار می کند ویژگی های محدود
ظرفیت ذخیره سازی بالا
Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze
Eureka Forbes AquaSure از دستگاه تصفیه آب Aquaguard Amaze

Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze دارای ظرفیت مخزن 7 لیتر است و می تواند برای سطوح TDS بین 200 تا 2000 ppm استفاده شود. از فناوری پیشرفته تصفیه RO + UV + UF + MTDS استفاده می کند. مانند HUL Pureit Copper+ Mineral، Eureka Forbes نیز به ازای هر لیتر آب تصفیه شده، 650 میلی‌لیتر آب بیرون می‌ریزد. برای عملکرد دستگاه تصفیه آب در صورت فشار کم آب به یک پمپ تقویت کننده نیاز دارد و شامل نشانگرهای LED هوشمند برای تصفیه، پر بودن مخزن و وضعیت روشن شدن است.

Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze: قیمت در ایران و در دسترس بودن
Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze با قیمت 16000 هزارتومان در وب سایت شرکت موجود است. با این حال، در بازار ایران، این دستگاه تصفیه آب تنها با قیمت 8999 هزارتومان در دسترس است، که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های تصفیه آب در این لیست تبدیل می کند.

Eureka Forbes AquaSure از Aquaguard Amaze: مزایا و معایب

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین برند دستگاه تصفیه آب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب بهترین شرکت دستگاه تصفیه آب

Hover Box Element

Hover Box Element

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین شرکت های ایرانی تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی ایرانی بهترین برند دستگاه آب آشامیدنی تمیز نکته بسیار مهم برای هر سفر به مناطق دور افتاده. اگر تا به حال از تجربه یک انگل معده لذت برده اید (ما آن را داریم، افتضاح است)، می دانید که آب آشامیدنی تمیز چقدر اهمیت دارد. اگر این کار را نکنید، اشکالی ندارد! همینجوری نگهش داریم

 

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

در هر سفر طولانی به بیابان، به یک خوراکی برای تمیز کردن آب آشامیدنی خود نیاز دارید. اما وقتی شروع به خرید یک فیلتر یا تصفیه کننده خوب می کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که محصولات مختلفی در بازار وجود دارد.

ما این راهنما را برای توضیح تفاوت های کلیدی بین درمان ها و به اشتراک گذاشتن موارد دلخواه شخصی خود گردآوری کرده ایم. ما صدها ساعت را صرف تحقیق و آزمایش این ابزارها کرده‌ایم، بنابراین امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
بهترین برند دستگاه تصفیه آب
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب
بهترین مدل دستگاه تصفیه آب
بهترین شرکت دستگاه تصفیه آب

Hover Box Element

Hover Box Element

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی – درمان های شیمیایی کم هزینه ترین گزینه هستند، دستگاه های تصفیه آب UV معمولا گران تر هستند و فیلترها بسته به مدل از ارزان ترین تا گران ترین متغیر هستند. ما انواع مختلفی از هر روش را در زیر توصیه می کنیم و فاکتور هزینه را تا حد زیادی در انتخاب خود توصیه می کنیم.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتراسیون آب برای حفظ سلامتی شما در فضای باز مهم است. همه منابع آب ناامن نیستند، اما حتی خالص ترین آنها می تواند شما را بیمار کند. اگر دام، حیوانات وحشی یا انسان به منطقه ای دسترسی پیدا کنند، امکان انتقال آلودگی از طریق مدفوع آنها نیز وجود دارد. با کاوش بیشتر و بیشتر مکان های وحشی، سطح آلودگی در حال افزایش است. چرا رولت روده ای بازی کنید در حالی که گزینه های زیادی برای تصفیه آب خود دارید؟
این مقاله راهنمایی در مورد انتخاب روش تصفیه آب برای استفاده در فضای باز ارائه می دهد. برای آشنایی با گزینه های سفر به خارج از کشور، آب درمانی برای سفرهای بین المللی را بخوانید.

هنگام انتخاب فیلتر آب یا سایر روش های تصفیه آب، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

فیلترها در مقابل تصفیه کننده ها: بیاموزید که از چه چیزهایی اجتناب کنید و راه های اساسی برای جلوگیری از آنها.
انواع فیلترهای آب و تصفیه: تلاش مورد نیاز برای هر نوع روش تصفیه آب و همچنین زمان آماده شدن آب برای نوشیدن متفاوت است.
نقش پیش فیلتر: یک وسیله جانبی با ارزش اگر نیاز به فیلتر کردن آب از منبع تاریک دارید.
بهترین راه های تصفیه آب خود را بیاموزید: حتی بهترین فیلتر یا نرم کننده هم کار نمی کند اگر از برخی دستورالعمل های اولیه برای تمیزی و استفاده پیروی نکنید. بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
بهترین برند دستگاه تصفیه آب
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب
بهترین مدل دستگاه تصفیه آب
بهترین شرکت دستگاه تصفیه آب

Hover Box Element

Hover Box Element

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.