استانداردهای مرتبط با تصفیه آب

استانداردهای مرتبط با تصفیه آب

استانداردهای مرتبط با تصفیه آب

استانداردهای مرتبط با تصفیه آب شما ممکن است کلمات NSF Certified یا NSF Certification را ببیندید. شرکت هایی که دارای گواهینامه های NSF هستند تحت روال های سختگیرانه ای قرار گرفته اند که شامل تست محصولات گسترده و تجزیه و تحلیل مواد به منظور کسب گواهینامه بهداشتی است.

اگر یک محصول نتواند معیارهای صدور گواهینامه NSF را برآورده کند، آن را فراخوانی می کند، اطلاع رسانی عمومی را اعمال می کند و در برخی موارد صدور گواهینامه حذف می شود.گواهینامه های جهانی تصفیه آب

NSF استاندارد ها را ایجاد می کند و استانداردها را آزمایش می کند. هنگامی که NSF یک آزمایش بر روی یک محصول انجام می دهد و با استانداردهای خود مطابقت دارد، محصول این شرکت مجاز است تا علامت NSF را بر روی آن قرار دهد.

با این حال، آزمایشگاه های مستقل نیز می توانند محصولات را با استانداردهای NSF آزمایش کنند، اگر چه محصولات تایید شده از آزمایشگاه های خارج از NSF مجاز به استفاده از آرم NSF نخواهند بود، اما می توانند بگویند که آنها به استانداردهای NSF خاص گواهی شده اند.کدام دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید؟

صدور گواهینامه NSF و تصفیه آب

جای تعجب نیست که تصفیه آب در طول چند سال گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده است. در نتیجه این رونق، NSF در صدور گواهینامه تأمین تجهیزات آبرسانی مشغول به کار شده است تا به نگرانی های احتمالی مربوط به ایمنی و عملکرد تولیدکنندگان برای محصولاتشان رسیدگی کنند.برای رسیدن به NSF Certified، سیستم های تصفیه آب باید آزمایش شوند تا تأیید کنند که واقعا به ادعاهای خود عمل می کنند.کلر موجود در آب

NSF تایید می کند که:

کاهش آلودگی توسط فیلترهای محصول درست است

سیستم های تصفیه آب املاح مضری را به آب اضافه نمی کنند

برچسب زدن محصول، جزو تبلیغات گمراه کننده نیست

انواع سیستم های تصفیه آب آزمایش شده توسط NSF

NSF تست تعدادی از سیستم های تصفیه آب از جمله فیلتر آب خانگی را انجام می دهد.

فیلتر کننده آب (کل خانه): محصولات ما با ظرفیت ۳۰۰ گالن با NSF / ANSI Standard 42 مطابقت دارد. این گواهینامه به این معنی است که آلاینده ها توسط منافذ فیلتر کاهش می یابد یا توسط رسانه های فیلتر جذب می شوند.آب آلوده و مرگ زودرس

نرم کننده آب (کاهش سختی آب ) : رسانه ها در نرم کننده به استاندارد NSF 61 گواهی می شوند. این گواهینامه تضمین می کند که هیچ چیز در حال جوشاندن یا اضافه شدن به آب از از طریق فیلترها صورت نمی گیرد. تست NSF / ANSI 61 همه محصولاتی را که با آب آشامیدنی در تماس هستنداز منبع به شیر پوشش می دهد و تعیین می کند که آلودگی ها ممکن است از محصول شما به آب آشامیدنی منتقل شوند یا خیر. همچنین تایید می کند که آیا کمتر از حداکثر سطح مجاز ایمن هستند یا خیر.

تصفیه کننده زیر سینکی: فیلتر آب زیر سینکی مطابق با استانداردهای NSF / ANSI 42 و ۵۳ است.

آب سالم تنها ادعایی نیست که ما انجام می دهیم، این یک فرآیند بسیار علمی است که توسط صدور گواهینامه از NSF و دیگر آزمایشگاه هایی که به استاندارد NSF تست می شوند، حمایت می شود.

مزایای صدور گواهینامه NSF:

۱- هیچ ماده شیمیایی مضر به آب تصفیه شده اضافه نخواهند شد.

۲- واحد سیستم به لحاظ ساختاری مطابق با مشخصات آن است.

۳- سیستم تصفیه آب به صورت تبلیغاتی است (بدون ادبیات گمراه کننده و برچسب زدن دروغین)

درباره NSF:

NSF International، شرکت بهداشت عمومی و ایمنی ™، یک سازمان غیردولتی غیر انتفاعی، رهبر جهانی در توسعه استانداردها، گواهینامه محصول، آموزش و مدیریت ریسک برای سلامت عمومی و ایمنی است.

برای ۶۰ سال، NSF متعهد به سلامت عمومی، ایمنی و حفاظت از محیط زیست است.

در حالی که تمرکز بر روی غذا، آب، محیط داخلی و محیط زیست، NSF استانداردهای ملی را توسعه می دهد، فرصت های آموزشی را از طریق مرکز آموزش بهداشت عمومی فراهم می کند و خدمات ارزیابی انطباق با شخص ثالث را در حالی که منافع همه ذینفعان را نمایندگی می کند، فراهم می کند.

گروه های ذینفع اصلی عبارتند از صنعت، جامعه نظارتی و عموم مردم.

به طور گسترده ای برای تخصص علمی و فنی خود در علوم بهداشتی و زیست محیطی شناخته شده است. کارکنان حرفه ای آن شامل مهندسین، شیمیدانان، سم شناسان و متخصصان بهداشت محیط هستند که تجربه گسترده ای در سازمان های دولتی و خصوصی دارند.

NSF مرکز تعیین هماهنگی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای ایمنی غذا و آب و محیط داخلی را به دست آورده است.

NSF در سال ۱۹۴۴ تاسیس شد و علامت NSF برای ارزش آن در تجارت بین المللی در سراسر جهان شناخته شده است و توسط سازمان های نظارتی در سطوح محلی، ایالتی و فدرال محفوظ است.

درباره ANSI:

موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) یک سازمان خصوصی و غیر انتفاعی است که سیستم استاندارد ارزیابی داوطلبانه و سیستم ارزیابی ایالات متحده را اداره و هماهنگ میکند.

مأموریت موسسه افزایش رقابت جهانی کسب و کار ایالات متحده و کیفیت زندگی ایالات متحده با ترویج و تسهیل استانداردهای اجماع داوطلبانه و سیستم های ارزیابی انطباق و حفظ یکپارچگی آنها است.

گواهینامه CE

CE-Certification یا CE Marking یک علامت انطباق است که شامل حروف “CE” می باشد. علامت CE برای محصولاتی که توسط برخی قوانین حفاظت بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست تنظیم شده است، اعمال می شود.

مارک CE برای محصولاتی که به آن اعمال می شود استفاده میشود:

سازنده علامت گذاری می کند تا مجاز به فروش محصول خود در بازار اروپا باشد.

CE اختصار برای Conformité Européenne است،” یعنی استانداردو مطابقت اروپایی”.

علامت CE نشان می دهد که محصول آن را برای مطابقت با تمام الزامات اساسی مربوطه و سایر مقررات قابل اجرا که به وسیله دستورالعمل های اروپایی اعمال شده است، و محصول مورد بررسی قرار گرفته است. الزامات ضروری، در میان سایر موارد، به ایمنی، بهداشت عمومی و حفاظت از مصرف کنندگان اشاره دارد.

ایزو ۹۰۰۱، ۲۰۰۸

استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت است که نیاز به یک شرکت برای شناسایی، تعریف، سند، پیاده سازی، نظارت و اندازه گیری، و به طور مداوم بهبود اثربخشی فرآیندهای خود را به منظور افزایش رضایت مشتری.

شرکت ها باید با صدور گواهینامه معتبر گواهینامه های شخص ثالث برای صدور گواهینامه ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ شرکت کنند.

درباره استانداردهای ایزو

توسعه، تولید و عرضه محصولات و خدمات را موثرتر، ایمن تر و پاکیزه تر می سازد

حفاظت از مصرف کنندگان و کاربران به طور کلی از محصولات و خدمات –

تسهیل تجارت بین کشورها – انطباق با قوانین بهداشتی، ایمنی و محیط زیست و

به اشتراک گذاری پیشرفت های تکنولوژیکی و عملکرد مدیریت خوب

کیفیت آب water quality

کیفیت آب به خواص شیمیایی، فیزیکی، زیست شناختی و پرتو شناختی آب مربوط می‌شود که معیاری برای شرایط آب، بسته به یک یا چند بازه زیستی خاص یا نیاز یا هدف انسانی است.

بیشتر در مراجع برای مجموعه استانداردها استفاده می‌شود که مطابقت با آن‌ها قابل ارزیابی است. بیشترین استانداردهای کیفیت آب مربوط به بهداشت زیست سازگان، ارتباط ایمن انسانی و آب آشامیدنی است.

انتخاب یک سازنده خوب که به طور داوطلبانه خود را به این استانداردهای بالا متصل می کند، تضمین می کند که شما یک محصول با کیفیت و خدمات مشتری اختصاصی دریافت خواهید کرد.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. اما این در صورتی عاقلانه و مقرون به صرفه است که آب فقط صرف آشامیدن شود. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی هوشمند ۸ مرحله ای اکسیژن ساز- قلیایی ساز-

شرکت تصفیه سازان مهر اولین فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more