جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

تندیس همایش ملی روز جهانی غذا

نشان تندیس روز جهانی غذا یک نماد ملی است و برای اعتلای شان آن به عوامل مهم زیر توجه شده است :

– سلامت نظام ارزیابی ، به عنوان عامل اصلی جلب احترام و اعتماد و جامعه ذینفع در طول زمان اجرای ارزیابی ، از طریق انتخاب ارزیابان مجرب و بی طرف و اجرای فرآیند ارزیابی به طور اطمینان بخش و بدون اعمال سلایق و دیدگاه های شخصی .
– دقت در کیفیت ارائه خدمات و ارزش آفرینی فرآیند ارزیابی به عنوان مقیاسی معتبر برای ارزش گذاری اقدامات و فعالیت های سازمانهای متقاضی.
– بکارگیری مراجع بهداشتی و سلامتی شرکت ها و مراجع مربوطه خصوصی و دولتی و متخصصین صنعتی در شورای سیاست گذاری و کمیته های فنی .

همایش ملی روز جهانی غذا

همایش ملی روز جهانی غذا

-انجام مطالعات و ارزیابی گسترده در خصوص .. پیشروترین تجارت و بخش خصوصی شرکت تصفیه سازان مهر مفتخر است که تندیس همایش ملی روز غذا را در مهرماه سال ۱۳۹۷ دریافت نموده است.

امتیاز دهید post

3 نظر در “تندیس همایش ملی روز جهانی غذا

  1. محمدرضا اصغریان گفت:

    باسلام وعرض احترام بنده از محصولات شرکت خرید کردم واز انتخاب و نتیجه اعتمادم بسیارخوشنودم نه تنها از کیفیت محصول بلکه از خدمات وپشتیبانی فروش هم بسیار راضی وسپاسگذارم.

  2. امید افشار گفت:

    برای خرید دستگاه تصفیه آب خیلی تحقیق کردم وبرام مهم بود دستگاه باکیفیتی خرید کنم یکی از دلایلی که باعث شد درانتخاب محصول این شرکت مصمم بشم توجه به سلامت وبهداشت محیط زیست ودریافت این نشان بود خیلی راضی هستم وتشکر میکنم.

  3. کتایون فردوسی گفت:

    درود مطلب عالی وارزنده می باشد سپاس از شرکت تصفیه سازان مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من