تندیس همایش ملی روز جهانی غذا

تندیس همایش ملی روز جهانی غذا

نشان تندیس روز جهانی غذا یک نماد ملی است و برای اعتلای شان آن به عوامل مهم زیر توجه شده است :

– سلامت نظام ارزیابی ، به عنوان عامل اصلی جلب احترام و اعتماد و جامعه ذینفع در طول زمان اجرای ارزیابی ، از طریق انتخاب ارزیابان مجرب و بی طرف و اجرای فرآیند ارزیابی به طور اطمینان بخش و بدون اعمال سلایق و دیدگاه های شخصی .
– دقت در کیفیت ارائه خدمات و ارزش آفرینی فرآیند ارزیابی به عنوان مقیاسی معتبر برای ارزش گذاری اقدامات و فعالیت های سازمانهای متقاضی.
– بکارگیری مراجع بهداشتی و سلامتی شرکت ها و مراجع مربوطه خصوصی و دولتی و متخصصین صنعتی در شورای سیاست گذاری و کمیته های فنی .

همایش ملی روز جهانی غذا

همایش ملی روز جهانی غذا

-انجام مطالعات و ارزیابی گسترده در خصوص .. پیشروترین تجارت و بخش خصوصی شرکت تصفیه سازان مهر مفتخر است که تندیس همایش ملی روز غذا را در مهرماه سال ۱۳۹۷ دریافت نموده است.

امتیاز دهید post

No Comments

  1. محمدرضا اصغریان دی 5, 1398

    باسلام وعرض احترام بنده از محصولات شرکت خرید کردم واز انتخاب و نتیجه اعتمادم بسیارخوشنودم نه تنها از کیفیت محصول بلکه از خدمات وپشتیبانی فروش هم بسیار راضی وسپاسگذارم.

  2. امید افشار دی 8, 1398

    برای خرید دستگاه تصفیه آب خیلی تحقیق کردم وبرام مهم بود دستگاه باکیفیتی خرید کنم یکی از دلایلی که باعث شد درانتخاب محصول این شرکت مصمم بشم توجه به سلامت وبهداشت محیط زیست ودریافت این نشان بود خیلی راضی هستم وتشکر میکنم.

  3. کتایون فردوسی دی 18, 1398

    درود مطلب عالی وارزنده می باشد سپاس از شرکت تصفیه سازان مهر

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts