مزیت خرید دستگاه تصفیه آب UF

مزیت خرید دستگاه تصفیه آب UF

مزیت خرید دستگاه تصفیه آب UF

امروزه از دستگاه های مختلفی برای تصفیه آب استفاده می شود و آب های مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. اولترافیلتراسیون فرآیند جداسازی ذرات معلق و املاح با وزن مولکولی بالا (ناخالصی ها) از طریق یک غشای نیمه تراوا در فشار کم است. اولترافیلتراسیون غشایی است که مولکول های پروتئین، باکتری ها، ناخالصی های آلی طبیعی و سایر میکروارگانیسم ها را حذف می کند. دستگاه تصفیه آب UF از فناوری اولترافیلتراسیون برای جلوگیری از ورود ناخالصی ها و میکروارگانیسم ها به داخل آب استفاده می کند. آنها از غشاهای نیمه تراوا حاوی منافذ بزرگ استفاده می کنند که به جامدات معلق اجازه عبور از آب معلق را می دهد. دستگاه های تصفیه آب UF را می توان با دستگاه های تصفیه آب RO مقایسه کرد، تنها تفاوت در اندازه منافذ غشا است.

اندازه منافذ غشاء بزرگتر از غشا RO است. اولترافیلتراسیون ذرات کلوئیدی و برخی جامدات بزرگ را از آب جدا می کند. قطر منافذ غشایی 0.001 تا 1 میکرون است، این اندازه نمی تواند انواع ناخالصی های محلول در آب را حذف کند، اما می توانند انواع میکروارگانیسم ها و ناخالصی های جامد را در آب جدا کنند.

اولترافیلتراسیون به اندازه دستگاه های تصفیه آب RO در حذف ناخالصی های مختلف و فلزات سنگین مضر برای سلامتی موثر نیست. با توجه به نیاز به فیلترهایی که می توانند بدون برق کار کنند، دستگاه های تصفیه آب خانگی UFIDA در این زمینه پیشرو هستند. فناوری UF همراه با سایر فرآیندها مانند RO و UV آب خالصی را فراهم می کند که 100٪ عاری از باکتری و ناخالصی است. امروزه دستگاه های تصفیه آب UFIDA به دلیل راندمان بالای تصفیه آب مورد علاقه مردم قرار گرفته است. قبلا در مورد انواع دستگاه تصفیه آب خانگی صحبت کرده ایم در این مقاله به برخی از مزایای دستگاه های تصفیه آب خانگی اولترافیلتراسیون اشاره می کنیم. معرفی دستگاه تصفیه آب بدون مخزن و برقی به روش UF
مزایای دستگاه های تصفیه آب اولترافیلتراسیون
بدون نیاز به برق

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون برای کار به برق نیاز ندارد و فیلتر اولترافیلتراسیون می تواند تحت فشار معمولی آب لوله کشی کار کند. از آنجایی که این نوع دستگاه تصفیه آب خانگی از برق استفاده نمی کند، لازم نیست در هنگام قطع شدن برق نگران آن باشید. طعم آب تغییر نمی کند زیرا هیچ ماده شیمیایی به آب اضافه نمی شود.

بیشتر آب مورد استفاده در کشورهای صنعتی در تصفیه خانه های آب تصفیه می شود. اگرچه روش هایی که این گیاهان در پیش تصفیه استفاده می کنند به اندازه آنها و شدت آلودگی بستگی دارد، اما این روش ها برای اطمینان از انطباق کلی با مقررات ملی و بین المللی استاندارد شده اند. اکثر آب پس از پمپاژ از منبع طبیعی خود یا هدایت آن از طریق خطوط لوله به مخازن نگهداری تصفیه می شود. پس از انتقال آب به یک مکان مرکزی، فرآیند تصفیه آغاز می شود.

دستگاه تصفیه آب

حذف آلاینده های آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی اولترافیلتراسیون حتی می توانند از شر آب کدر یا کدر خلاص شوند و همه میکروب ها، کدورت و کثیفی را از آب پاک کنند، کاری که تصفیه آب UV نمی تواند انجام دهد. آب عاری از هرگونه ذرات گرد و غبار، ناخالصی ها و انواع دیگر میکروارگانیسم هایی است که می توانند باعث بیماری های مرتبط با آب شوند.

 

هزینه نگهداری پایین دستگاه تصفیه آب

آب UF را می توان به راحتی به صورت دستی با حذف میکروارگانیسم ها از غشاء تمیز کرد. این نوع تصفیه‌کننده نیازی به نگهداری زیادی ندارد و در صورت مراقبت مناسب، در حالت ایده‌آل چندین سال (دهه‌ها) عمر می‌کند. بنابراین با حذف لجن از فیلتر آب اولترافیلتراسیون، آن را در حالت خوبی نگه می دارید و مشکل زیادی نخواهید داشت. چنین دستگاه هایی نسبت به سایر دستگاه های تصفیه آب بیشتر کار می کنند و نیازی به قرارداد نگهداری سالانه با شرکت ندارند.

 

عدم آسیب پذیری

غشای دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون بسیار قوی است و به راحتی شکسته نمی شود. آب تمیز و خالص را 24/7 از طریق غشاء فراهم می کند.

 

بی رنگ و بی بو

فیلتر آب UF طعم آب را تغییر نمی دهد زیرا از مواد شیمیایی مانند کلر استفاده نمی شود. آب بدون بو و استریل

 

هزینه کم در مقایسه با دستگاه تصفیه آب RO

قیمت این نوع دستگاه تصفیه آب بسیار کمتر از دستگاه های تصفیه آب خانگی UV و RO می باشد ضمن اینکه آب آشامیدنی خالص تری را در اختیار شما قرار می دهد.
میکروارگانیسم های مختلف و سلول های مرده را از آب حذف می کند

 

دستگاه تصفیه آب فرابنفش تنها میکروارگانیسم های موجود در آب را از بین می برد و نمی تواند میکروارگانیسم های مرده موجود در آب را از بین ببرد. برخی از فیلترهای آب از کلر برای از بین بردن باکتری ها، تک یاخته ها و سایر میکروب های بیماری زا استفاده می کنند. برخی از میکروارگانیسم ها هنوز در برابر کلر مقاوم هستند. حتی باکتری ها سلول های مرده ای که در آب باقی می مانند را از بین می برند. از طرف دیگر، فیلترهای اولترافیلتراسیون آب خانگی، به سادگی با دور نگه داشتن آنها از آب، این میکروب ها را متوقف می کنند.

 

آنها فیلترهای آب RO عالی می سازند.

این نوع دستگاه ها به اندازه دستگاه های تصفیه آب RO زمانی که آب نمک محلول بسیار کمی داشته باشد موثر هستند. اگر آب لوله کشی یا استفاده از آب شهری برای مصارف عمومی تهیه شود، فیلتر آب اولترافیلتراسیون به خوبی کار می کند. بزرگترین مزیت این دستگاه تصفیه آب عدم نیاز به برق است.

این واحد برای مناطقی که آب حاوی ناخالصی هایی با حجم مولکولی زیاد است مناسب است. برای ساخت این دستگاه از تکنیک های ساده و خوبی استفاده شده است. این دستگاه طعم و بوی آب را تغییر نمی دهد و فقط آلودگی ها را از بین می برد. با توجه به مزایای فوق، اگر برای تصفیه آب منزل خود به دستگاه تصفیه آب نیاز دارید، یکی از بهترین گزینه ها دستگاه تصفیه آب خانگی اولترافیلتراسیون است.

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more