جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.

خرید اینترنتی قطعات دستگاه تصفیه آب از واردکنندگان

نوشیدن آب سالم و مناسب دغدغه اکثر افرادی است که به سلامت خود و خانواده خود اهمیت می دهند، این تقاضای مردم شرکت های مختلف را بر آن داشته تا برای تولید آب آشامیدنی مناسب و سالم اقدام به تولید و واردات انواع تجهیزات مناسب کنند. خرید فیلتر آب که استاندارد آب سالمی را در اختیار شما قرار دهد نیاز به دانش، تحقیق و بررسی اولیه دارد.دستگاه تصفیه آب

قبل از خرید، باید با انواع دستگاه های تصفیه آب موجود آشنا شوید و در مورد نحوه خرید دستگاه مناسب با شرایط، نیازها و امکانات خود با یک متخصص مشورت و مشورت کنید. نتایج تحقیقات شما به شما کمک می کند تا لوازم جانبی فیلتر آب خانگی را به درستی خریداری کنید و یک دستگاه بسیار خوب خریداری کنید.

آشنایی با اجزای دستگاه تصفیه آب

به طور کلی می توان گفت که اگرچه تفاوت های مختلفی در انواع دستگاه های تصفیه آب وجود دارد، اما پایه و قطعات آن تقریباً یکسان است و ساختار و آرایش دستگاه و قطعات یدکی دستگاه تصفیه آب تقریباً مشابه است. توضیحات دیگر و کلی در مورد این قسمت ها موجود است. دستگاه تصفیه آب خانگی شامل دو مجموعه از اجزای تصفیه آب، یک مجموعه از اجزای اصلی و مجموعه دیگری از اجزای کمکی است. زیر گروه ها شامل مخازن، شیرآلات و … و گروه های اصلی شامل فیلترها می باشد.اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب

انواع مختلفی از فیلترها وجود دارند که وظیفه تصفیه آب و کاهش آلاینده ها را بر عهده دارند که هر کدام وظیفه خاصی دارند. هر کدام از این فیلترها کار دیگری را انجام می دهند و مجموعاً واحد را قادر می سازند تا آب خالص و عاری از آلاینده ها را فراهم کند.

قطعات دستگاه تصفیه آبفیلتر مرحله اول که به فیلتر پلی پروپیلن معروف است وظیفه حذف رسوبات و مواد زائد مانند زنگ لوله، گل و لای و لجن از آب را بر عهده دارد. عمر مفید این فیلتر شفاف سفید حدود 6 تا 8 ماه می باشد. او می تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. به محض اینکه این فیلتر و سایر فیلترها به پایان عمر مفید خود رسیدند، فیلتر باید تعویض شود، زیرا فیلتر موجود در دستگاه تصفیه آب زمانی که فیلتر به پایان عمر مفید خود رسیده است دیگر نمی تواند عملکرد خود را انجام دهد. تفاوت قطعات دستگاههای تصفیه آب خانگی
فیلتر دوم یک فیلتر کربن دانه ای است که آب را شفاف می کند. این فیلتر که از پوسته نارگیل ساخته شده است، آلاینده های شیمیایی موجود در آب مانند کلر و مواد مشابه را از بین می برد و در صورتی که آب بو یا طعم نامطبوعی داشته باشد فیلتر را از بین می برد. این نوع فیلتر می تواند از 6 ماه تا 1 سال دوام داشته باشد و همانطور که قبلا ذکر شد در پایان عمر مفید آن باید با فیلتر جدید تعویض شود.

فیلتر سوم یک فیلتر کربن بلوک است که کار فیلتر دوم را تکمیل و تکمیل می کند. عمر مفید این فیلتر 6 ماه می باشد. شکل ظاهری این فیلتر شامل نوارهای مشبک دور فیلتر می باشد.کلر موجود در آب

عنصر فیلتر چهارم یکی از مهمترین عناصر فیلتر است که عنصر فیلتر غشایی است. این المنت فیلتر را می توان به عنوان عنصر فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب در نظر گرفت. و همچنین……. عمر مفید این فیلتر تقریباً دو سال است و پس از این مدت باید تعویض شود.

فیلتر پنجم فیلتر پست کربن یا فیلتر کربن نهایی است. عملکرد این فیلتر حذف بو و مزه ناشی از آب باقیمانده در مخزن آب می باشد، این فیلتر بعد از مخزن ذخیره آب قرار می گیرد و عمر مفید آن 12 تا 15 ماه می باشد.

فیلتر ششم یک فیلتر معدنی است که از سنگ های معدنی تشکیل شده است، از این فیلتر در تجهیزات تصفیه آب سیستم RO استفاده می شود، زیرا در این سیستم بیشتر مواد معدنی مفید آب نیز حذف می شود. بدن انسان نیز نیاز به حذف مواد معدنی مفید دارد، بنابراین از طریق این فیلتر می توان قسمت های مفید حذف شده را به آب اضافه کرد تا بدن ما فاقد مواد معدنی مورد نیاز تامین شده از آب نباشد. عمر مفید این فیلتر حدود 12 تا 15 ماه می باشد.

مرحله هفتم ORP یا فیلتر قلیایی آب قلیایی

فیلتر UV نوعی نور فرابنفش است که برای ضدعفونی آب و ویروس کشی استفاده می شود و در مرحله هشتم استفاده می شود.
فیلترهای دیگری نیز موجود است، مانند فیلترهای باکتریایی سه تایی، فیلترهای مولد اکسیژن و فیلترهای محافظ غشایی، یا pp در خط، این فیلترها عمدتاً در مرحله نهایی تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.علت تفاوت قیمت فروش دستگاه تصفیه آب خانگی
لوازم جانبی ذکر شده در بالا می توان گفت مهمترین لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب می باشد که هر کدام از لوازم جانبی اهمیت خاص خود را دارند در خرید و فروش لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب به کیفیت المنت فیلتر توجه ویژه ای داشته باشید. باید دانست که قیمت لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب با کیفیت لوازم دستگاه تصفیه آب افزایش یا کاهش می یابد و فروش تک یا عمده لوازم دستگاه تصفیه آب نیز در قیمت لوازم دستگاه تصفیه آب تأثیرگذار خواهد بود.

هر دستگاه تصفیه آب خانگی به غیر از اجزای اصلی، دارای اجزای فرعی نیز می باشد که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر باعث عملکرد خوب دستگاه می شود… اشاره می کند.

محفظه یا محفظه فیلتر قسمتی است که فیلتر در آن قرار دارد. وظیفه این اتاقک حفظ و نگهداری فیلترها می باشد و برای این منظور استفاده می شود.
مخزن دستگاه تصفیه آب پس از تکمیل فرآیند تصفیه مستقیماً به این مخزن منتهی می شود.

مانومتر یا فشار سنج دستگاهی است که فشار آب ورودی به فیلتر غشایی از خروجی آب را اندازه گیری و کنترل می کند و تنها زمانی که مخزن پر است افزایش می یابد.
پایه یا براکت دستگاه تصفیه آب قسمتی است که فیلتر و محفظه در آن قرار گرفته و نصب می شود که به این قسمت شاسی نیز می گویند و دو نوع فلزی و پلاستیکی در بازار موجود است.

پمپ تصفیه آب یکی از اجزای مهم در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می باشد که از پمپ برای افزایش فشار آب ورودی به فیلتر استفاده می شود.

کلید دستگاه تصفیه آب یکی دیگر از قطعات مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب d است. در این دستگاه یک کلید، یک کلید فشار قوی و یک کلید فشار پایین وجود دارد، از کلید فشار پایین برای قطع جریان آب در دستگاه و برای قطع برق از کلید فشار قوی استفاده می شود. و وقتی مخزن پر شد پمپ را روشن کنید. اراده

شیلنگ آب تمیز ابزاری است که به آب اجازه می دهد در کل واحد جریان یابد.

شیر برداشت نصب شده روی سینک دریچه ای برای مصرف آب تصفیه شده است.

شیر آب سرد و گرم یک وسیله است در صورت نیاز می توانید از اسمز معکوس برای مخلوط کردن آب کاملاً تصفیه شده و آب نیمه تصفیه شده استفاده کنید.سختی آب وقتی آب را می گیرید کمی آب تلخ می شود این طبیعی است و با گذشت زمان به آن عادت می‌کنید، اما می‌توانید شیر مخلوط کردن آب را کمی باز کنید و آب محلول برای تنظیم سختی آب به داخل آب برمی‌گردد.

آداپتور یا ترانسفورماتور تجهیزات تصفیه آب را با ولتاژ مورد نیاز برای کار بر روی این جریان تامین می کند.

O-ring قطعه ای است که برای آب بندی دستگاه تصفیه آب استفاده می شود.

محدود کننده فاضلاب (کپسول فاضلاب) قسمتی است که آب باقیمانده را به خارج از دستگاه آب هدایت می کند، این قسمت یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه تصفیه آب می باشد و جریان خروجی آب به سمت فاضلاب را کنترل می کند. در صورت عدم وجود این قسمت، تصفیه انجام نمی شود و فاضلاب و آب تصفیه شده با هم ترکیب می شوند.

لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب خانگی را بخرید

حتماً می دانید که لوازم جانبی دستگاه های تصفیه آب خانگی باید مرتب بررسی شوند و در صورت بروز مشکل باید تعویض شوند تا از تجهیزات به خوبی نگهداری شود. بازرسی مداوم اجزای مختلف می تواند مشکلات تجهیزات را خیلی سریع شناسایی کند و قبل از وارد شدن آسیب جبران ناپذیر به تجهیزات تصفیه آب، می توان قطعات را تعویض یا تعمیر کرد. باید بدانید که خرید لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب خانگی به اندازه انتخاب دستگاه تصفیه آب اهمیت دارد. زیرا قطعات نامناسب و غیراستاندارد می تواند تجهیزات شما را با مشکل مواجه کند. در هنگام خرید، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

امتیاز دهید post

یک نظر در “خرید اینترنتی قطعات دستگاه تصفیه آب از واردکنندگان

  1. علی گفت:

    باسلام. میخواستم یک دستگاه بخرم باشماره موبایلم 09910144734 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من