فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

برای به دست آوردن مزایای بهداشتی آب، ضروری است که از یک منبع سالم آب استفاده کنید.نوشیدن آب آشامیدنی آلوده، علت اصلی بیماری همه گیر در کشورهای در حال توسعه است.بیش از ۲۱۰۰ آلودگی آشامیدنی شناخته شده وجود دارد که ممکن است در آب شیرین وجود داشته باشند، از جمله چندین سم شناخته شده.آب بطری جایگزین مناسب برای آب شیرین نیست. فواید نوشیدن آب گرم

امکانات تصفیه آب شهری همواره نمی توانند آلودگی های خطرناک در آب شیرین را کنترل کنند.تنها راه مطمئن برای تصفیه آب آشامیدنی خالص، از طریق استفاده از یک سیستم تصفیه خانگی است.انواع مختلف سرطان را می توان به وجود مواد سمی در آب آشامیدنی نسبت داد.آب آشامیدنی سالم برای رشد ذهنی و جسمی مناسب کودک ضروری است.معرفی دستگاه تصفیه آب قلیایی و فواید آنها

با توجه به گزارش EPA، سرب در آب آشامیدنی سالانه تنها ۴۸۰،۰۰۰ مورد اختلالات یادگیری در کودکان را در ایالات متحده به وجود می آورد.به ویژه برای زنان باردار خوردن آب خالص بسیار ضروری است زیرا سرب در آب آشامیدنی می تواند نقایص جدی زایمان را ایجاد کند.

فیلترهای تصفیه باعث مزه بهتر آب را با حذف کلر و آلاینده های باکتری فراهم می کنند.دستگاههای تصفیه آب با استفاده از فناوری اسمز معکوس از وارد شدن این مواد مضر به بدن جلوگیری می کنند علاوه بر آن املاح موردنیاز بدن از جمله:کلسیم،منیزیم،پتاسیم اضافه میکند از طریق فیلتر مینرال یا سنگهای معدنی.خرید یک دستگاه تصفیه آب در آشپزخانه یک منبع آب پاک و سالم فراهم میکند که هزینه بسیار کمتر از آب های معدنی دارد.

فیلترهای تصفیه آب به طور قابل توجهی باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان رکتوم، سرطان روده بزرگ و سرطان مثانه را با حذف کلر و مواد جانبی کلر از آب آشامیدنی می شوند.نوشیدن آب تمیز، تصفیه شده از بدن محافظت می کند و منجر به سلامتی کلی می شود.فواید و مضرات آب سرد بر سلامتی

فیلترها آب تمیز و سالم برای پخت و پز و همچنین نوشیدن آب را در اختیار شما قرار می دهند.فیلترهای آب با حذف کریپتوسپوریدیم و جیاردیا از آب آشامیدنی، خطر بروز بیماری های دستگاه گوارش را بیش از ۳۳ درصد کاهش می دهند.

نوشیدن آب خالص برای کودکان بسیار مهم است. فیلترهای آب سلامت ترین آب را برای سیستم های ایمنی بدن در حال رشد کودکان فراهم می کند.فیلترهای آب آخرین خط دفاع را بین بدن و بیش از ۲۱۰۰ سم شناخته شده مشخص می کنند که ممکن است در آب آشامیدنی وجود داشته باشد.کلر موجود در آب

مواد شیمیایی مضر به طور دائم در یک خانه از ماشین شست و شو، توالت و دوش به داخل هوا ‍پخش می شوند.انتشار آلاینده های آب به هوا منجر به کاهش کیفیت هوا در خانه می شود. این کیفیت هوای ضعیف علت اصلی آسم و برونشیت است.

مهم ترین علت آلودگی آب، فاضلاب های انسانی،خانگی،صنعتی و باران اسیدی است که از طریق ورود فلزات سنگین و آلودگی های محیطی به آبهای زیرزمینی موجب آلودگی منابع آبی می شوند.

استفاده از یک فیلتر کلی آب خانگی تنها راه برای اطمینان از پاک شدن و فیلتر کردن آب از هر منبع آب در خانه است.

۲۱۰۰ آلودگی آب شناخته شده می توانند به بدن ما نه تنها از نوشیدن آب واقعی بلکه از طریق استنشاق و جذب پوستی نفوذ کنند.صرفا اجتناب از مصرف آب شیرین با استفاده از آب بطری، یک ابزار موثر برای محافظت در برابر آلودگی های خطرناک آب نیست.

آب برای حیات بدن انسان ضروری است. یک فرد می تواند حدود یک ماه بدون غذا زندگی کند، اما فقط یک هفته بدون آب زنده است.آب با افزایش سوخت و ساز بدن و تنظیم اشتها به حفظ وزن بدن کمک می کند.

آب منجر به افزایش سطح انرژی می شود. شایع ترین علت خستگی روزانه، در واقع خشکی خفیف بدن است.مصرف مقادیر کافی آب می تواند خطر ابتلا به برخی انواع سرطان را کاهش دهد، از جمله سرطان روده بزرگ، سرطان مثانه و سرطان پستان.برای اکثر مبتلایان، آب آشامیدنی می تواند به طور قابل توجهی کاهش درد مفاصل و یا درد پشت را بهمراه داشته باشد.

آب می تواند سردرد را از بین ببرد.آب به طور طبیعی باعث مرطوب شدن پوست و شکل گیری سلولهای مناسب در زیر لایه های پوست می شود که این امر موجب داشتن ظاهر سالم و درخشان می شود.آب در فرایند هضم و جلوگیری از یبوست نقش آفرین است.آب روش اولیه حمل و نقل برای تمام مواد مغذی در بدن است و برای گردش مناسب این مواد در بدن لازم است.

ضررهای ناشی از آب اسیدی (آب آلوده)

۱٫ آسیب های قلبی و عروقی از جمله سفتی عروق خونی

۲٫ کاهش اکسیژن رگ ها

۳٫ افزایش وزن ، چاقی و دیابت

۴٫ ایجاد سنگ کلیه

۵٫ افزایش رادیکالهای آزاد (جهش سرطانی)

۶٫ پیری زودرس

۷٫ ضعف و شکنندگی استخوانها

۸٫ درد عضلات و افزایش اسیدلاکتیک

۹٫ کاهش انرژی و خستگی مزمن

۱۰٫ افزایش فشار خون

۱۱٫ بیماریهای پوستی ، زبر و خشن شدن پوست

۱۲٫ پوسیدگی دندان ها و ایجاد زردی دندان در کودکان

۱۳٫ بیماری گوارشی از جمله رفلاکس معده

 

فواید آب سالم

آب سالم و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب باعث کاهش فشار خون ، کاهش وزن، افزایش انرژی، کنترل دیابت،شفافیت و رطوبت پوست،تقویت استخوانها، کاهش بیماری های کلیوی و معده و روده، بهبود زخم اثنی عشر،افزایش هیدراتاسیون بدن با آبرسانی بهتر به سلولهای بدن می شود.

پیشنهاد ما:

استفاده از دستگاههای تصفیه آب شرکت تصفیه سازان مهر که بیش از یک دهه در واردات معتبرترین برندهای جهانی و با استانداردهای بین المللی تجربه دارد، این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که با کیفیت ترین محصول را از ما تهیه نموده اند.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more