خرید و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر قصد خرید و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی خود را دارید شرکت تصفیه سازان مهر به عنوان یکی از پر سابقه ترین وارد کنندگان دستگاههای تصفیه اب خانگی و لوازم جانبی وابسته ، آماده مشاوره و پاسخگویی در جهت انتخاب و خرید انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب ، سرویس دوره ای و تعمیرات دستگاه های شما می باشد . همه کسانی که از انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی استفاده می کنند این نکته را خوب میدانند که جهت عملکرد صحیح دستگاه و لذت نوشیدن آب سالم و عاری از هرگونه آلودگی می بایست با توجه به میزان مصرف آب تصفیه شده و همچنین میزان سختی آب ورودی دستگاه باید بصورت دوره ای فیلتر های دستگاه تصفیه آب را تعویض نمیاند که این فرایند با توجه به نوع دستگاه تصفیه کننده آب  و تعداد فیلترهای تصفیه آب متفاوت خواهد بود . در ادامه با انواع فیلترهای موجود بر روی کلیه دستگاههای تصفیه آب خانگی آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید .

کلیه فیلترها دارای خواص آنتی باکتریال بوده و ساخت کشور تایوان(تحت لیسانس کانادا) هستند.

– فیلتر اول (pp): حذف ذرات معلق در آب تا ۵ میکرون و رفع کدورت اب و حذف سایر آلودگی های معلق (فیلتر pp )
-فیلتر دوم (UDF) : حذف کلر، مواد شیمیایی،رنگ های تری هالومتان ها ، سموم آفات نباتی
-فیلترسوم (CTO): فیلتر کربن بلاک حذف ترکیبات آلی و تکمیل کننده مرحله دوم

-فیلترچهارم  ، فیلتر ممبران (MEMBERAN): غشای ممبرین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد ٠٠١/ میکرون ،از بین بردن آلودگی های میکروبی،سختی،نیترات،نیتریت،آرسنیک،جیوه (عوامل سرطان زا) – شیرین کننده آب ( قلب دستگاهRO)

-فیلتر پنجم ، فیلتر پست کربن( POST CARBON): حذف هر نوع طعم و بوی نا مطبوع آب توسط کربن تهیه شده از پوسته نارگیل

فیلتر مرحله ششم ، فیلتر مینرال (MINERAL): اضافه کردن کلیه املاح مورد نیاز بدن مثل( کلسیم،منیزیم،پتاسیم،سدیم)


-فیلتر هفتم ، فیلتر سوپر مینرال (SUPER MINERAL): مکمل مرحله ششم – اطمینان از افزودن املاح ضروری و مفید (سدیم،پتاسیم،منیزیم،زینک،کلسیم و..) به آب تصفیه شده

فیلتر یووی (اشعه ماورابنفش): برخلاف تصور عده ای از مشتریان گرامی، طبق بررسی های بعمل آمده در استانداردهای بین المللی لامپ UV( اشعه ماورابنفش) هیچگونه اثر سوء و منفی برروی بدن انسان ندارد بلکه تنها ،باعث از بین بردن کلیه میکروب ها،انگل ها ، ویروس و میکروارگانسیم های مضر موجود در آب به طور ۱۰۰ درصدی می شود.

فیلتر ۴در ۱ (AMERIVAN IDOL): افزودن املاح مفید نظیر (کلسیم،منیزیم،پتاسیم،زینک ) به آب

از بین بردن خاصیت اسیدیته بودن آب ، تنظیم کننده PH آب، آنتی باکتریال

از بین برنده طعم و بوی نامطبوع آب

این فیلتر خاصیت معدنی به آب داده و آب را سبک و گوارا می سازد

فیلتر قلیایی(alkaline):
آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد.
در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی یا غنی شده با هیدروژن باعث بالا رفتن دفاع آنتی اکسیدانی بدن می گردد و از بروز بیماریهای مرتبط با سرطان پیشگیری می نماید. خرید فیلتر کربن دستگاه تصفیه آب
سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … از دیگر خواص آب قلیایی می باشد.


فیلتر نانوفیلتراسیون (nano filtrasion) :
فیلتر نانو ساخته شده از رول های سلولزی “دیواره سلولی گیاهی” با ظرفیت مکش بالا در ابعاد بسیار کوچک در حد نانومتر خاصیت میکروب کشی و آنتی باکتریال آب را دارد. فیلتر نانو تکمیل کننده فیلتر UV یا ماورابنفش می باشد. فیلترهای آب دستگاه تصفیه آب از چه موادی ساخته شده اند؟


فیلتر اکسیژن ساز INFRARED:
این فیلتر با ایجاد شکست مولکولی در آب آشامیدنی و بالا بردن سطح اکسیژن آب نقش بسزایی در سوخت و ساز بدن دارد.
جذب بهتر اکسیژن توسط بدن موجب چربی سوزی، بهبود عملکرد اعصاب،رشد بهتر بدن و تقویت عضلات می شود.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب با توجه به حجم آب، اندازه سطح آب تصفیه شده و تعداد و انواع آلاینده های موجود در آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

تصفیه کننده خانگی
دستگاه تصفیه نیمه صنعتی
دستگاه تصفیه آب صنعتی

همانطور که از نام این دستگاه ها پیداست بر اساس فضای ذکر شده در بالا و میزان آبی که باید تصفیه شود طبقه بندی می شوند. وسایل خانگی کوچک هستند و تنها راه حل برای تصفیه آب در خانه هستند. اما دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی در صنایع بزرگتر مانند رستوران ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. از این دستگاه ها برای تصفیه آب در ساختمان ها نیز استفاده می شود. این دستگاه ها بسته به طراحی و اندازه خود قادر به تصفیه 800 تا 3000 لیتر آب در روز هستند.
دستگاه های تصفیه آب صنعتی نیز یکی از مهم ترین اجزای صنعت ساخت و تولید می باشد. از این دستگاه ها برای کنترل خوردگی، رسوبات و کاهش رشد میکروارگانیسم های زنده مانند باکتری ها در آب استفاده می شود. از این امکانات در صنایع مختلف مانند گلخانه، کشاورزی و … استفاده می شود. این دستگاه ها با توجه به روش تصفیه به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

جهت خرید و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی کلیک کنید .

دستگاه تصفیه آب آکوآ اسپرینگ مدل RO SF5660 به همراه فیلتر تصفیه آب

 

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more