فروش عمده و نمایندگی دستگاه تصفیه آب

فروش عمده و نمایندگی دستگاه تصفیه آب

فروش عمده و نمایندگی دستگاه تصفیه آب

دسترسی به آب آشامیدنی سالم حق همه است، زیرا آبی که می نوشیم به طور مستقیم بر سلامت ما تأثیر می گذارد و اگر آب توسط آلاینده ها آلوده شود، می تواند سلامت ما را به خطر بیندازد. آب لوله کشی موجود ما حتی پس از تصفیه شدن توسط تصفیه خانه های فاضلاب شهری، همچنان دارای آلاینده هایی مانند نیتریت، سرب، اکسیدهای موجود در لوله ها، سختی آب و غیره است که می تواند مشکلاتی را برای سلامتی ایجاد کند. اینجاست که نیاز به استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به شدت احساس می شود. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و معمولاً کار ضد عفونی را به صورت مرحله ای انجام می دهند.دستگاه تصفیه آب

در هر مرحله از فرآیند تصفیه، دستگاه از فیلترهایی برای حذف ناخالصی ها از آب و تصفیه آن استفاده می کند. در مرحله آخر فیلتری وجود دارد که مواد معدنی استخراج شده از آب را به آن برمی گرداند. دستگاه های تصفیه آب معمولا دارای 5، 6 و 7 سطح هستند که هر چه سطح آن بالاتر باشد، کیفیت نهایی آب بهتر است. اجازه دهید به طور خلاصه در مورد برندهای معتبر دفاتر فروش دستگاه های تصفیه آب صحبت کنم و همچنین نحوه خرید عمده این تجهیزات و یافتن نماینده معتبر آب را معرفی کنم.دلیل طعم و بوی بد آب چیست؟

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را ارائه دهید

دستگاه های تصفیه آب از روش متفاوتی برای این کار استفاده می کنند. یکی از معروف ترین و موثرترین این روش ها اسمز معکوس یا RO است که جریان اسمزی آب را با کمک فشار معکوس می کند. به طور کلی، فرآیند اسمز خود یکی از فرآیندهای طبیعی است و آب با غلظت کم همیشه تمایل دارد خود را به سمت غلظت بالا بکشد.معرفی فیلتر UV در دستگاه تصفیه آب

از جمله فرآیندهای اسمزی طبیعی می توان به ریشه گیاهان اشاره کرد که با کمک رشته های ریشه آب را از خاک جذب می کنند یا آنچه در کلیه های بدن انسان اتفاق می افتد و به وسیله آن آب از خون جذب می شود. . حال سوال این است که فرآیند اسمز معکوس چگونه است؟

نمایندگی دستگاه تصفیه آب

در بهترین فیلترهای آب خانگی که از این روش استفاده می کنند، از محفظه نیمه تراوا استفاده می شود. سپس فشار زیادی به مایع غلیظتر، آبی که حاوی آلاینده ها است، وارد می شود، به طوری که آب از غشای نیمه تراوا عبور می کند، اما آلاینده ها در داخل (غشاء) باقی می مانند.تفاوت ، قیمت و انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب

به نحوی که طی این فرآیند تمامی آلاینده ها فیلتر شده و آب بدون آلودگی از غشا خارج می شود. اعمال فشار در این روش به کمک پمپ فشار انجام می شود. با کمک این روش تعداد آلاینده های جذب شده افزایش می یابد، به علاوه اگر فیلترهای مورد استفاده در تجهیزات از کیفیت بالایی برخوردار باشند و تعداد و تنوع آنها را افزایش دهیم، می توان سطح کیفی نهایی آب به دست آمده را تعیین کرد. از برندهایی که سیستم های تصفیه آنها از اسمز معکوس استفاده می کنند، CCK soft water SOFT WATER و AQUA PRO AQUA PRO قابل ذکر است.معرفی انواع میکروارگانیسم های آب

معرفی دستگاه تصفیه آب CCK

همانطور که در بالا ذکر شد دستگاه با سیستم اسمز معکوس کار می کند و از دو فیلتر یونی آب (همان فیلتری که آب را به آب قلیایی تبدیل می کند) و یک فیلتر معدنی استفاده می کند که باعث می شود کیفیت نهایی آب بسیار بالا و حتی یکنواخت باشد. حاوی خواص مفید واحد CICA با فرآیند اسمز معکوس سختی، نیترات و نیتریت ها را از آب حذف می کند و آب را یونیزه می کند و خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی تولید می کند.آیا آب شهری نیاز به تصفیه دارد ؟

این واحد دارای 8 مرحله است که فیلترهای مورد استفاده عبارتند از: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن فعال یا UDF، فیلتر کربن بلوک یا CTO، فیلتر ممبران، فیلتر کربن ستونی، فیلتر معدنی، فیلتر ORP و دستگاه فیلتر AM. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب می باشد و ساخت کشور تایوان و تولید شده تحت لیسانس در کشور آمریکا می باشد. عملکرد یونیت بر روی برق 24 ولت انجام می شود و با کمک یک بوستر پمپ بسیار قوی (125 psi) کاملا بدون صدا و لرزش کار می کند.

المنت فیلتر ممبران یکی از مهمترین المان های فیلتر دستگاه های تصفیه آب خانگی با برند سیزده لایه CCKA ساخت کشور آمریکا می باشد. فیلترهای یونیزاسیون آن نیز با کیفیت بالا و مورد تایید FDA هستند.

معرفی دستگاه تصفیه آب AQUA PRO

دستگاه همانند دو برند قبلی تایوانی است اما در ایران تولید و مونتاژ می شود. سیستم مورد استفاده دستگاه تصفیه آب آکوا پرو از نوع اسمز معکوس بوده و عموماً در سه مدل 6، 7 و 8 به فروش می رسد.

خوب است بدانید که این تفاوت در تعداد مراحل به دلیل تفاوت در تعداد فیلترهای استفاده شده در دستگاه است و هر چه تعداد این فیلترها بیشتر باشد دستگاه در مقایسه با داشتن فیلتر و فیلتر کمتر عملکرد بهتری خواهد داشت. مراحل این دستگاه دارای فیلتر غشایی با کیفیت بسیار بالا با 13 لایه است و با افتخار در ایالات متحده ساخته شده است، بنابراین می توانید از طول عمر آن مطمئن باشید. علاوه بر این فیلترهای معدنی مورد استفاده در تجهیزات برند آکوا پرو ساخت تایوان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این دستگاه با تمام استانداردهای بین المللی از جمله CE، FDA، WATER QUALITY، NSF و غیره مطابقت دارد و آن را با کیفیت بالا و قابل اعتماد می کند.

فروش عمده لوازم و فیلتر تصفیه آب

یکی از بزرگترین دغدغه های خرید فیلتر آب، یافتن یک مکان معتبر و مجاز است که فیلترهای آب اصل و با کیفیت را ارائه دهد. صاحبان فروشگاه ها و فروشندگان نیز به دنبال مکانی مطمئن برای خرید فیلتر تصفیه آب به صورت عمده هستند.

فروشگاه فردکو یکی از بهترین عمده فروشان خود تجهیزات، قطعات و فیلترهای آن می باشد. تمامی المنت ها و لوازم جانبی فیلتر تصفیه آب در این فروشگاه به راحتی در دسترس می باشد و لوازم جانبی تصفیه آب و المنت فیلتر با کیفیت و کیفیت اصلی قابل خریداری است. قیمت های ارائه شده نیز کاملاً منصفانه و معقول است، به این معنا که می توانید از خرید خوبی مطمئن باشید.

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts