خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک بدون منبع

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک بدون منبع

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک بدون منبع

در جامعه امروزی شاهد رشد عظیم و فزاینده جمعیت هستیم. افزایش جمعیت منجر به ورود آلودگی های صنعتی و انسانی بیشتر به آب و خاک می شود. بسیاری از منابع آبی و حتی آب لوله کشی حاوی پساب های صنعتی و خانگی، گل و لای، انگل، میکروارگانیسم های بیماری زا و غیره هستند؛ هرچند در برخی موارد حتی کلرزنی شهری هم جواب نمی دهد! به عنوان مثال، آب آشامیدنی در برخی شهرها مانند تهران، کرج و البرز حتی با وجود سیستم های تصفیه آب شهری همچنان حاوی کلر، نیترات، نیتریت و TDS بالا است که در نهایت منجر به بروز سرطان و آسیب به بیماری های گوارشی می شود.

اگر نگران سلامت آبی که می نوشید هستید و می خواهید یک دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک بخرید، ما را از طریق این مقاله همراهی کنید!
با دستگاه تصفیه آب آپارتمانی کوچک آشنا شوید!
همانطور که همه ما می دانیم، آب مهم ترین ماده زنده گیاهان، حیوانات و انسان ها است و بعد از هوا در رتبه دوم قرار دارد. اگرچه بیش از 70 درصد کره زمین را آب پوشانده است، اما تنها یک درصد از آن یعنی آب شیرین و آب آشامیدنی را می توانیم استفاده کنیم. آب شیرینی که به ما می رسد باید مراحل زیادی مانند ذخیره سازی، تصویربرداری و حمل و نقل را طی کند. از آنجایی که این آب شیرین برای اهداف بسیاری استفاده می شود، کشورهای معدودی معمولاً پول و تلاش زیادی را برای تصفیه آب و حذف میکروب ها از آن صرف می کنند.

مثلاً گاهی برای شستن ظرف ها از آب شیرین استفاده می کنیم و گاهی برای آب دادن به گل ها، حمام کردن، غذا خوردن و … از آب شیرین استفاده می کنیم. این تنوع کاربری باعث شده است تا به تصفیه اولیه آب توجه چندانی نکنند.

علاوه بر اینها باید بدانید که آب برای بدن انسان بسیار ضروری است. در عین حال نوشیدن آب پر از آلاینده ها و مواد شیمیایی نه تنها کمکی به بدن نمی کند، بلکه ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به بدن وارد کند. در این شرایط است که خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.دستگاه تصفیه آب

یک فیلتر آب خانگی کوچک نه تنها آب را تمیز می کند و همه آلودگی ها را از بین می برد، بلکه طعم آب را نیز بهبود می بخشد و اگر بوی نامطبوعی داشت آن را از بین می برد. اخیرا خرید دستگاه های تصفیه آب بسیار پرطرفدار است و حجم جستجوی «راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب» نیز بسیار بالاست. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و نگران سلامتی خود و خانواده تان هستید، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کردنحوه کارکرد دستگاه تصفیه آب با مکانیزم اولترافیلتراسیون

دستگاه تصفیه آب

مزایای استفاده از آب تصفیه شده چیست؟

تا به حال، تقریباً آموخته اید که یک فیلتر کوچک آب خانگی باید سلامت آب آشامیدنی را که به شما می رسد تضمین کند و از شما در برابر هر گونه آلودگی محافظت کند. اما این بیماری ها ناشی از استفاده از آب آلوده چیست؟ مزایای استفاده از آب خالص چیست، چرا برای یک دستگاه تصفیه آب کوچک هزینه کنید؟

استفاده از آب تصفیه شده بروز بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.
آب تصفیه شده کمک بزرگی به کاهش بروز سرطان و بیماری های کبدی می کند.
اگر از آب تصفیه شده استفاده می کنید، خوب است بدانید که احتمال ابتلا به سنگ کلیه در شما بسیار کمتر است.
استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به شما این امکان را می دهد که پوستی سالم و شفاف داشته باشید و شما را از انواع بیماری های پوستی دور نگه می دارد.تعریف دستگاه تصفیه آب
شما بیش از دیگران از بوی بد دهان و سایر مشکلات گوارشی جلوگیری می کنید.
دمای بدن شما بهتر تنظیم می شود و سموم راحت تر دفع می شوند.
در نهایت، آب تصفیه شده به ماهیچه ها و مفاصل بدن شما کمک می کند تا حد ممکن سالم بمانند.
آیا هنوز در خرید یک دستگاه تصفیه آب کوچک تردید دارید؟ البته افرادی که از آب تصفیه شده استفاده نمی کنند از مزایای منحصر به فرد آن بهره مند نخواهند شد. اکنون که مزایا و مزایا را می‌دانید، می‌خواهید چه نوع فردی باشید؟

راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب

مهمترین چیزی که به شما در خرید یک فیلتر آب خانگی کوچک کمک می کند این است که نیازهای خود را درک کنید. بنابراین بهترین فیلتر آب برای شما فیلتری است که نه تنها نیاز شما را به خوبی برآورده کند، بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. در این قسمت از مقاله به عنوان راهنمای خرید فیلتر آب می خواهیم دو دسته کلی از این دستگاه ها را بررسی کنیم. نوع اول دستگاه تصفیه آب بدون پمپ و مخزن آب است. دسته دوم دستگاه های تصفیه آب RO یا اسمز معکوس هستند.

دستگاه تصفیه آب بدون مخزن بدون پمپ

دسته اول دستگاه های تصفیه آب غیر برقی هستند که از پمپ یا مخزن استفاده نمی کنند. در این دستگاه ها حتی تا 10 مرحله فیلتراسیون وجود دارد و محدودیتی وجود ندارد! کیفیت آب تصفیه شده از تجهیزات درجه یک بسیار بالاست! تنها نقطه ضعف این دستگاه ها این است که سختی آب را کاهش نمی دهند. بنابراین اگر کاهش سختی آب برای شما مهم است، این دستگاه انتخاب خوبی برای شما نیست!

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

جلوی آنها یک دستگاه تصفیه آب RO یا Ames قرار دارد. در این دستگاه ها از بهترین روش های تصفیه آب استفاده می شود و مانند موارد قبل آب مطمئن و باکیفیت تولید می کنند. در این نوع دستگاه های تصفیه آب به دلیل استفاده از فیلتر در مرحله چهارم سختی آب را کاملا از بین می برند.

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون بدون برق و مخزن آب

امروزه از دستگاه ها و روش های مختلفی برای تصفیه آب استفاده می شود. در این میان یکی از محبوب ترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن می باشد. با توجه به تقاضای زیاد برای این نوع دستگاه تصفیه آب، قصد معرفی آن را داریم. دستگاه های تصفیه آب اولترافیلتراسیون از اولترافیلتراسیون یا اولترافیلتراسیون برای انجام عملیات تصفیه استفاده می کنند. اگر یک واحد تصفیه کوچک می خواهید که نیازی به برق نداشته باشد و به کاهش مصرف انرژی کمک کند، واحدهای UF یکی از بهترین انتخاب های شما هستند. تفاوت بین دستگاه های تصفیه آب UF و RO در اندازه منافذ غشایی آنها است.

اولترافیلتراسیون چیست؟

برای درک بهتر دستگاه های تصفیه آب اولترافیلتراسیون، ابتدا باید با مفهوم اولترافیلتراسیون آشنا شوید. اولترافیلتراسیون روشی برای جداسازی ذرات معلق با وزن مولکولی بالا و ناخالصی ها در فشار کم با استفاده از یک غشای نیمه تراوا است. این غشاء به دستگاه کمک می کند تا مولکول های پروتئین، باکتری ها، ناخالصی های آلی طبیعی و غیره را حذف کند. اندازه در روش اولترافیلتراسیون یک هزارم تا یک میکرون است. این اندازه بسیار کوچک همه ناخالصی ها را از آب پاک نمی کند، اما تمام میکروب ها و ناخالصی های جامد را جدا می کند. شاید از خود بپرسید که چرا از فیلتر آب اولترافیلتراسیون به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از روش اولترافیلتراسیون نام بردیم؟
برای پاسخ به این سوال باید با مزایای این دستگاه تصفیه آب آشنا شوید:

دستگاه نیازی به برق ندارد: این دستگاه نیازی به برق ندارد، برای ادامه کار فقط باید از فشار معمولی آب استفاده کند؛ پس اگر برق قطع شد، نگران نباشید! آب آشامیدنی سالم هنوز در اختیار شماست.

حذف آلاینده های آب: علاوه بر موارد فوق، این دستگاه حتی می تواند آب کدر یا کدر را نیز حذف کند تا آب با کیفیتی برای شما و خانواده تان فراهم کند.

هزینه نگهداری آن بسیار کم است: در مقایسه با انواع دیگر، هزینه تصفیه آب اولترافیلتراسیون بسیار کمتر است؛ زیرا فقط با از بین بردن میکروب های روی غشاء آن تمیز می شود و نیازی به تخلیه با هزینه بالا نیست. به علاوه، اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید، یک دهه دوام خواهند داشت!

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب

در نهایت، به عنوان نتیجه گیری برای این مقاله، به راهنمایی ها و قیمت های تصفیه آب می رسیم. به طور کلی قیمت دستگاه های تصفیه آب متفاوت است و با توجه به برند و مدلی که انتخاب می کنید می توان آن را تغییر داد. مثلا دستگاهی هست که فقط سختی آب رو تشخیص میده! از طرفی بهترین دستگاه های تصفیه آب می توانند با بهترین تجهیزات عرضه شوند.

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts